نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  وقتی بیماریم چه بخوریم؟ وقتی که بیمار هستید، داشتن یک رژیم غذایی صحیح و سا...

  کدام غذاها کلسترول بالایی دارند؟ کلسترول زیاد در بدن باعث افزایش چربی می‌شود و خطرا...

  مواد قندی سطح یادگیری را بالا نمی برد دکتر ضیاء الدین مظهری با اعلام صحت نداشتن آین باور...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کابوس قارچ‌های سمی از کرمانشاه تا تهران پایگاه خبری لقمه: به نظر می رسد مردم از وجود قارچ های سمی اطلاع چندانی ندارند و اقدام و اطلاع رسانی به موقع دستگاه ها و نهادهای ذیربط می توانست از بروز بحران مسمومیت با اینگونه قارچ‌ها پیشگیری کند.
کشت یا کشاورزی قراردادی چیست؟/ تجربه دیگر کشورها پایگاه خبری لقمه: تجربیات کشورهای دیگر نشان می‌دهد که اجرای طرح کشاورزی یا کشت قراردادی می‌تواند منجر به توسعه و رونق بخش کشاورزی شود.
چند توصیه برای سبد خرید تیر ماه بازارهای میوه و تره بار در فصل تابستان پر می‌شوند از میوه و سبزیجاتی که هر کدام برای سلامتی ما مفید و لازم هستند.
تحمل بوی بد سیر و پیاز، ارزشش را دارد از درمان سرطان گرفته تا بهبودی بیماری های قلبی عروقی ، خوردن سیر و پیاز مزایایی دارد که ارزش تحمل بوی بد آنها را به انسان می دهد . خانم شوارتز ، پزشک خانواده می گوید : « خوردن سیر و پیاز را هیچگاه ترک نکنید چون خاصیت درمانی زیادی دارند و این حرف که پیاز را از غذا جدا کنید را هم به کلی فراموش کنید . با توجه به قدرت درمانی این مواد مغذی ، باید مقدار مصرف آنها را در سبد غذایی خانواده بیشتر کنید . »