نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  این خوراکی‌های باهوش کننده را بشناسید! کارشناس مسئول مواد خوراکی و آشامیدنی معاونت غذا و ...

  رژیم غذایی سالم چقدر هزینه دارد؟ صرفه‌جویی یکی از آن عادت‌های پسندیده‌ای است که حتی...

  کاهش وزن با مصرف فیبر یک متخصص تغذیه گفت: مصرف فیبر با کمک به کنترل اشته...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی و بومی گزینی / ۱۶ میلیارد ریال به خرید واکسن اختصاص یافت پایگاه خبری لقمه: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی مردادماه سال ۱۴۰۰ آغاز بکار کرد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از مهمترین وزارتخانه های کلیدی با جایگاه سیستم نظام سلامت، اقدامات ارزنده ای را در کارنامه یکساله خود دارد.
پاکیزه‌خوری، فضیلتی اخلاقی در اقتصاد اسلامی یک استاد دانشگاه گفت: انسان‌های طالب روزی حلال از کارها و اعمالی که در آلوده کردن روزی حلال نقش دارند پرهیز می‌کنند.
خواص وفواید خرمالو برای بدن پایگاه خبری لقمه:خرمالو از میوه‌هایی است که به دلیل طعم گس شاید مورد علاقه بعضی‌ها نباشد اما این میوه دارای خواص مفیدی برای بدن ویکی از میوه های مهم در رژیم غذایی است.
اشتباهات رایج در آشپزی و راه حل آنها احتمالا شما هم ادویه را در دسترستان کنار اجاق گاز نگه می‌دارید، یا وقتی عجله دارید در ظرف و ماهیتابه با این گمان که کار پخت و پز غذا زود‌تر تمام شود، مقدار بیشتری مواد غذایی می‌ریزید؛ بعید نیست در این مواقع زیاد هم منتظر خوب داغ شدن روغن نشوید. این گونه کارهای اشتباه را در حین آشپزی بسیاری افراد می‌توان دید.