نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  لواشک چاق می کند یا لاغر؟ مدیر گروه تغذیه بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران گف...

  7 فایده آب هندوانه آب هندوانه نه تنها یک نوشیدنی گوارا و مناسب برای ف...

  آداب غذا خوردن در سفر از نگاه طب سنتی/برای جلوگیری از آب به آب شدن چه کنیم یک متخصص طب سنتی توصیه کرد: برای پیشگیری از بیماری...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آقایان قبل از نزدیکی چه بخورند؟ اسپرمها معمولا ده تا دوازده هفته برای تکامل، زمان احتیاج دارند به همین دلیل توصیه می شود از ۱۲ هفته قبل از عمل لقاح، مقدار کافی روی، منیزیوم، ویتامین C و A برای تولید اسپرمهای سالم مصرف کنید.
همه چیز در باره خرید و نگهداری نان در فریزر در فرآیند انجماد همیشه توصیه می‌گردد اگر قطعه نان خیلی بزرگ نباشد، تا حد امكان به صورت كامل (برش نخورده) منجمد گردد، چون در این حالت قابلیت حفظ طعم و بو افزایش می‌یابد.
این سوسیس كالباس‌های خوشمزه! همین چند سال پیش بود که انتشار گزارش اداره استاندارد تهران درباره کشف تخلفات گسترده در صنعت سوسیس و کالباس جنجال زیادی را در کشور به پا کرد و بسیاری از تولیدکنندگان فعال در این صنعت در مظان اتهام قرار گرفتند. از زمان انتشار آن گزارش تاکنون بیش از سه سال می‌گذرد. اما آیا در این مدت تحولی در کیفیت سوسیس و کالباس تولید داخل رخ داده است؟
تأثیر نور و صدا روی نحوه‌ی غذا خوردن در رستوران زمانی که به رستوران می‌روید به چه چیزی دقت می‌کنید؟ کیفیت غذا؟ قیمت‌ها؟ تنوع غذایی؟ مکان رستوران؟