نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  علیرضا زالی: شهید فخری زاده از پیشگامان صحنه مبارزه با کرونا بود پایگاه خبری لقمه: فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرو...

  افزایش فشارخون با مصرف تن ماهی استفاده از منابع اسید چرب امگا۳ از جمله انواع ماهی...

  بهتر است این 7 ماده غذایی را نخورید شیوه زندگی مانند الگوهای تغذیه‌ای ناسالم و نامناسب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اسامی 14 برند متخلف آبلیمو/ تشریح علت اختلاف‌نظر استاندارد و وزارت بهداشت قصد داریم وارد روش‌های نوین اصالت‌سنجی شویم و دستگاه‌های مربوط به آن را پیدا کرده‌ایم که در این صورت دیگر امکان تخلف برای متخلفان ایجاد نمی‌شود.
یازده نکته در مورد بهداشت در آشپزخانه آشپزخانه به دلیل فعالیت‌های گوناگونی که در آن انجام می‌شود، در صورت عدم رسیدگی به آن و عدم رعایت بهداشت، می‌تواند به یکی از آلوده‌ترین نقاط خانه تبدیل شود. آلودگی آشپزخانه و یا ظروف و وسائل موجود در آن، می‌توانند به آلودگی غذا و موادغذایی و در نهایت مسمومیت غذایی در افراد خانواده منجر شوند.
با این نوشیدنی های تابستانی بدن تان را ایمن کنید کنیداگر از نوشابه، دلستر، ساندیس و انواع آبمیوه‌های رنگارنگ نوشیدنی‌های صنعتی و مصنوعی و سرشار از اسانس بگذریم، آب میوه‌های طبیعی جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارند، به خصوص اگر این میوه به صورت بهداشتی و در منزل هم تهیه شده باشد.
دندان های تان را سمباده نزنید اصولا یک خمیردندان باید تا حدودی حاوی مواد ساینده باشد تا بتواند عملکرد مسواک را در تمیز کردن دندان ها بهبود بخشد. ولی مقدار بیش از حد مواد ساینده در خمیردندان ضدجرم، باعث سایش مینا و عاج دندان شده و فرد را با مشکلات متعددی روبرو می کند.