نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف غذاهای آماده، توده های متورم دور پلك را تشدید می كند دكتر شاهرخ میلان در گفت و گویی افزود: این توده های...

  توصیه‌های تغذیه‌ای برای پیشگیری از گرمازدگی کارشناس تغذیه معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزش...

  پیشگیری از سرطان ها با مصرف زیاد میوه و سبزی پیشگیری از سرطان ها با مراقبت های مداوم غذایی، رعا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

عادات غذایی کم‌خونی‌ آور کم‌خونی فقر آهن از شایع‌ترین کم‌خونی‌هاست. بر اساس جدیدترین بررسی‌ها، مشخص شده است 20 درصد خانم‌ها، 50 درصد خانم‌های باردار و 3 درصد آقایان به اندازه کافی آهن دریافت نمی‌کنند و همین امر باعث می‌شود کم‌خونی ناشی از کمبود این ماده معدنی در آن‌ها بروز کند.
وقتی مسواک زدن مضر است دندانپزشکان هشدار دادند مسواک زدن دندانها ظرف نیم ساعت بعد از مصرف یک وعده غذایی یا نوشیدن یک فنجان قهوه می‌تواند آسیب جدی به دندان ها وارد کند.
وقتی فک‌تان خرت خرت می‌کند «فکم موقع باز و بسته کردن صدا می‌دهد، نمی‌توانم درست غذا بجوم، وقتی غذا می‌خورم زود فکم خسته می‌شود و بی‌دلیل درد می‌کند ...» اینها و چندین شکایت مشابه از جمله رایج‌ترین مشکلاتی است که بیماران در کلینیک‌های دندانپزشکی به دندانپزشک ابراز می‌کنند و به‌دنبال راه درمان آن هستند؛ مشکلاتی که از آنها با عنوان اختلالات مفصل گیجگاهی فکی یاد می‌شود و افراد بسیاری در سطح دنیا به آن مبتلا هستند.
آنتی بیوتیک را اینجوری مصرف کنیم آنتی‌بیوتیک‌ها بعد از مسکن‌ها دومین دسته از داروهای پرمصرف کشور محسوب می‌شوند که بسیاری از آنها را می‌توان بدون نسخه پزشک از داروخانه‌ها تهیه كرد.