نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  فوت های کوزه گری برای یک چای خوش طعم فوت های کوزه گری برای یک چای خوش طعمفراموش نكنید گ...

  توصیه‌هایی برای همزمانی کرونا و آنفولانزا در فصل سرد پایگاه خبری لقمه: اگر در فصل گرما با شدت بسیار زیا...

  چرا باید بادمجان بخوریم؟ اگرچه بادمجان از جمله مواد خوراکی پرطرفدار نیست ام...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بستنی لاکچری برای میلیاردرها از جنس الماس ! پایگاه خبری لقمه: امروزه لاچکری بودن و خرید محصولات گران قیمت مد روز دنیا شده، از این رو برخی افراد بستنی با قیمت نجومی از الماس و ورق طلا تولید کرده اند و آن را به پولدارها می فروشند.
شلغم و خواص دارویی آن شلغم جزو سبزیجات ریشه‌ای (غده‌ای) با طعمی نسبتا تلخ شناخته شده است که هم ریشه‌ آن و هم برگ‌هایش قابل مصرف هستند. هرچند که تراکم ترکیبات و مواد مغذی موجود در برگ‌ها، بیشتر از خود شلغم است.
۱۵ نکته برای تغذیه ای بهتر محققان برای تغذیه ای بهتر ۱۵ نکته را توصیه می‌کنند از جمله اینکه در چای دارچین ریخته شود، گوجه با پوست خورده شود، با افزودن سیر در غذاها آشتی شود و در نهایت در فلفل پاش کمی زردچوبه ریخته شود.
10 راهکار برای دوری از کبد چرب با گسترش زندگی صنعتی و کم تحرک، مصرف غذاهای فرآوری شده و پرکالری و به طور کلی تغییر سبک زندگی سنتی به زندگی مدرن، شیوع بیماری‌های مزمن نیز در حال افزایش است. بیماری‌هایی نظیر دیابت، فشار خون، سکته قلبی، سرطان‌ها و سایر بیماری‌های مزمن که در گذشته صدایی از آنها شنیده نمی‌شد این روزها علت اصلی مراجعه به مراکز درمانی هستند.