نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شش توصیه‌ی غذایی برای پیشگیری از دیابت امروزه دیابت افراد زیادی را در سرتاسر جهان گرفتار ...

  مصرف آجیل فشار خون را كاهش می دهد یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی ضمن بیان این مطلب اظه...

  بهترین و جدید‌ترین ضدآفتاب خوراکی

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نوشیدنی‌های مجاز برای مبتلایان به ریفلاكس معده یک كارشناس تغذیه، نوشیدنی‌هایی را كه با خیال راحت می‌توانید نوش جان كنید، را به شما می گوید.
صبحانه را با هم بخورید بسیاری از آداب و عادات زندگی در خانواده شكل می‌گیرد. بسیاری از آداب و عادت شكل گرفته در خانواده تعیین‌كننده میزان سلامت​ و شادابی یا بیماری و افسردگی افراد است. بسیاری از شاخصه‌های سلامت​ یا نشانه‌های بیماری زودگذرند و بسیاری دیرپا و مزمن.
زمان مناسب برای پخت گوشت و مرغ یخ زده پایگاه خبری لقمه: متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: زمانی که گوشت یا مرغ برای یخ‌زدایی در دمای اتاق می‌گیرد باید حداکثر تا دو ساعت بعد پخته شود.
تلاش دختران ایرانی برای «باربی شدن» «ممنون، میل ندارم. برنج کم می‌خورم. میلی به گوشت قرمز ندارم. شب‌ها شام نمی‌خورم. به جای پروتئین، سالاد می‌خورم و...» شنیدن این جملات از زبان دختران و زنان ایرانی در سال‌های اخیر به رواج بی‌اشتهایی‌های عصبی و دامن زدن به توهم چاقی میان آن‌ها کمک کرده است. موضوعی که بیش از هر چیز، شاید ریشه در باورها و خرده فرهنگ‌های غلط جامعه داشته باشد و جامعه زنان ایرانی را درگیر مشکلاتی اساسی در زندگی کند.