نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  سبزی پای ثابت سلامتی بارها درباره فواید سبزی‌جات و اهمیت مصرف آن‌ها مطا...

  كدام مواد غذایی در بروز یبوست موثرند یبوست از مشكلات شایع دستگاه گوارش است كه با مصرف ب...

  تغذیه بهاری از دیدگاه طب سنتی سبک‌ترین رژیم غذایی در طی سال را باید در فصل بهار ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شیرینی سوهان با گرانی‌ تلخ شد سوهان قم همواره یکی از شیرینی‌های سنتی کشور است و مانند باقلوای یزد، گز اصفهان، مسقطی شیراز و سوغات‌های خوش طعم سایر نقاط کشور دوستداران و خریداران ملیونی خود را داشت، اما مدتی است که قیمت بالای سوهان هم موجب نگرانی تولید کننده و هم نا رضایتی خریداران شده است.
راهنمای خرید و نگهداری ظروف و اشیای نقره نقره یکی از فلزات گرانبها و محبوب پس از طلاست که اکثر ما زیور‌آلات، مجسمه و آینه شمعدان یا ظروفی از این جنس در خانه داریم.اشیا و ظروفی که امروزه بیش از سابق مخاطب و خواهان پیدا کرده است و به همین دلیل در هر نقره‌فروشی مدل‌های گوناگونی از ظرف و ظروف از نمکدان و کارد و چنگال گرفته یا سرویس‌های چایخوری و... پشت ویترین جلوه‌گری کرده و دل از تماشاچیان پشت ویترین می‌برند. در این نوشتار ضمن اشاره به برخی از مواردی که هنگام خرید ظروف و اشیا نقره باید مدنظر قرار داد، به ارائه برخی اطلاعات در مورد این کالا پرداخته‌ایم. اگر به این موضوع علاقه‌مندید، ادامه مطلب را بخوانید.
چربی های ترانس را بشناسید روغن‌های گیاهی که از دانه‌های روغنی گرفته می‌شوند، مانند بسیاری از خوراکی‌ها تاریخ مصرف دارند و باید در دمای خاصی آنها را نگه داشت.
سفره‌ مناسب قلبتان را پهن کنید! غذاهای زیر به شما کمک می‌کند قلب‌تان سالم بماند.