نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  فواید خوردن ماهی در دوران بارداری برای کودک یک کارشناس تغذیه، برای پیشگیری از حالت تهوع در درو...

  آشنایی با علل حساسیت غذایی محققان بر این باورند که بعد از بیماری های عفونی آن...

  خطر مصرف زیاد عسل و مربا در صبحانه پایگاه خبری لقمه: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.
کمیسیون تخصصی پسته در اتاق اصناف شکل گرفت/پسته دامغان خوشه‌ای صادرمی‌شود پایگاه خبری لقمه: خوشه‌های صنعتی باوجود سه دهه قدمت در صنایع کشور، به‌تازگی راه خود را به دامغان و شاخص‌ترین محصول این شهرستان یعنی پسته، بازکرده است.
رژیم لاغری یویویی؛ دشمن سلامت دخترها لاغر شدن خوب است اما لاغر ماندن مهم‌تر است. بعضی از دخترهای جوان به محض اینکه چند کیلو لاغر می‌شوند و به اصطلاح به هدفشان می‌رسند بی‌خیال رژیم شده و به عادت‌های قبلی خود بر می‌گردند. برای همین طولی هم نمی‌کشد که به وزن قبلی و شاید هم بیشتر می‌رسند. به این می‌گویند رژیم یویویی.
فشار خون خود را بدون دارو کنترل کنید فشار خون بالا برای هر فردی یک عامل نگران کننده و تهدیدآمیز به شمار می آید که حتی می تواند باعث مرگ شود.در این مقاله قصد داریم راه های کاهش فشار خون بدون استفاده از دارو را به شما معرفی کنیم.