نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چند ساعت بعد از غذا میوه بخوریم؟ با توجه به این که بعد از غذا خوردن، معده پر و سنگی...

  هشدار وزارت بهداشت در مورد مصرف نمک رنگی پایگاه خبری لقمه: مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وز...

  اطلاعیه و هشدار وزارت بهداشت برای تب کریمه کنگو پایگاه خبری لقمه: طبق اعلام روابط عمومی سازمان دام...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تقسیم بندی جالب افراد توسط کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: فوتبال بین المللی در جهان مثل ایران نیست كه هر وقت یك تعطیلاتی برسد همه می روند شمال؛ شما باید یك تصمیمی را چهارشنبه بگیرید بعد بگویید دو شنبه برمی گردیم. نه این طوری نیست.
از کجا متوجه تازگی مرغ شویم؟ یکی از نکته‌های مهمی که می‌تواند نشان‌دهنده کهنه بودن مرغ باشد، ‌بوی نامطلوب قسمت زیر بال آن است. اگر می‌خواهید از تازه بودن مرغ مطمئن باشید، باید قسمت زیر بال آن را بالا بزنید و بو کنید. بوی بد این قسمت، حاکی از کهنه بودن مرغ است. در مواردی هم فساد مرغ، از نوک بال‌های آن شروع می‌شود.
راست گویی به هضم غذا کمک می کند راست گویی برای کمک به هضم غذا مفید است. محققان معتقدند دروغ مانند یک لقمه بزرگ و چرب در معده باقی می ماند و عملکرد دستگاه گوارش را دچار اختلال می کند.
ناگفته هایی از وضعیت صنعت چاپ در کشور /لزوم توجه به صنعت بسته بندی پایگاه خبری لقمه: عدم پذیرش و باور به اینکه بسته‌بندی ارزش افزوده‌ی فوق‌العاده برای محصول ایجاد می‌کند، عمدتاً به این امر به عنوان یک هزینه سربار نگاه شده و همیشه قیمت‌ها در بخش چاپ سرکوب شده است و صنعت چاپ کشور را با مشکل مواجه کرده است.