نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا غذاهای ارگانیك واقعا سالم‌ترند؟ متخصصان تغذیه و سلامت در یك مطالعه كیفی جدید دریاف...

  این افزودنی محبوب متهم به سرطان زایی است پایگاه خبری لقمه: گزارش‌ها حاکی از آن است که به زو...

  سوپ و آش؛ غذایی کامل برای سرماخوردگی یک متخصص تغذیه با تاکید براینکه مواد مغذی از دست ر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوردن هندوانه برای این افراد ممنوع یک متخصص طب سنتی با اشاره به خواص هندوانه گفت: هندوانه میوه‌‌ای است که میزان بالایی سدیم و پتاسیم دارد به همین دلیل از بدن در برابر بیماری‌های مختلفی مانند آسم،سکته قلبی و برخی سرطانها مانند سرطان روده و پروستات محافظت می‌کند.
پیشنهادهای کم‌حجم و پرکالری برای لاغرها متاسفانه برخی از افراد برای افزایش وزن غذاهای پرکالری، چرب ولی بدون ارزش تغذیه‌ای مصرف می‌کنند ولی بعد از مدتی که به وزن دلخواه رسیدند، دچار مشکلات فراوانی می‌شوند.
دم‌كردنی محبوب ایرانی‌ها برای خیلی از ما ایرانی‌ها همیشه نوشیدن یك فنجان چای گرم بسیار دلچسب است؛ اما در سرمای دومین ماه پاییزی این لذت چند برابر می‌شود. البته نوشیدنی‌های گرم و سرد زیادی وجود دارد كه می‌توانیم در فرصت‌های مختلف از آنها استفاده كنیم ولی ایرانی‌ها از روزگاران قدیم به چای علاقه بیشتری داشته‌اند. شاید دلیلش این باشد كه چای یك نوشیدنی شرقی است.
برای از بین بردن بوی بد غذا چه کنیم؟ راه حلی برای از بین بردن بوی بد غذااگر هنگام درست کردن غذا از بوی بد پیاز داغ و یا سیر داغ و ... رنج می برید راهکاری زیر را به شما پیشنهاد می کنیم.