نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خطر ابتلا به سرطان مری با مصرف چای داغ یک فوق تخصص گوارش و کبد با اشاره به اینکه سرطان م...

  جلوگیری از سردرد در ماه رمضان با نوشیدن چای سبز لقمه: در ماه رمضان برای جلوگیری از سردرد، چای سبز ...

  پوست خوب غذای خوب می‌خواهد همه مردم دوست دارند پوستی شاداب، شفاف و جوان داشته...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ارتباط صبحانه کامل و باردار شدن بررسی های جدید حاکی از آن است که، مصرف یک صبحانه کامل به زنان مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک (شایع ترین اختلالات غدد درون ریز در زنان و شایع ترین علت نازایی که ناشی از نبود تخمک گذاری است) کمک می کند تا باردار شوند.دریافت کالری صبحانه انسولین ،تستسترون و هورمون هایی را که اختلال در عملکردشان می تواند تاثیر نامطلوبی روی احتمال باردار شدن بگذارد منظم می کند.
گرم کردن دوباره این غذاها سرطان‌زاست پایگاه خبری لقمه: نتایج یک تحقیق پزشکی نشان می‌دهد هفت نوع مواد غذایی اگر مجدد گرم شوند سمی، زیان آور و حتی سرطان‌زا می شوند.
مصرف روزانه ۵ وعده سبزی و میوه/ توجه به نکات بهداشتی سبزی و میوه تازه فواید زیادی دارند و کارشناسان تغذیه توصیه می کنند روزانه حداقل ۵ وعده سبزی و میوه مصرف شود.
بزرگ شدن سینه ها در مردان و طاسی در زنان بدن سازان ممکن است اقدامات افراطی ای جهت بهبود عملکرد جسمی و فیزیکی خود انجام دهند. به گزارش سلامت نیوز همانطور که سایت مایوکلینیک می گوید بدن سازان و دیگر ورزشکاران ممکن است مکمل هایی مانند استروئید، کراتین، دیورتیک ها استفاده کنند در حالیکه متوجه خطرات و عوارض جانبی مهم این داروها نباشند.