نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  عبور آرام زنان از دوره ماهانه با تغذیه! تقریبا تمام زنان و دختران جوان در روزهای قبل از دو...

  چرا نباید نودل بخورید در اینجا 10 دلیل برای اینکه چرا باید از خوردن نود...

  غذاهایی برای داشتن رابطه جنسی بهتر با کمک گرفتن از متخصصین تغذیه و مطالعات اخیر، 10 ت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

11 دلیل رایج دل‌درد دل‌درد و دل‌پیچه از آن دست مشکلاتی هستند که زندگی را برای هر انسانی تیره‌وتار می‌کند. برای برطرف‌کردن و درمان این مشکل در گام اول باید دلیل اصلی آن مشخص شود.
درمان‌های طبیعی خوراکی برای نازایی ناباروری یک مشکل رو به افزایش و نگران‌کننده برای زوج‌ها و خانواده‌های ایشان است که تبعات اجتماعی و اقتصادی فراوانی دارد. اما هر روش که بتواند به درمان این مشکل کمک کند باید مورد توجه قرار گیرد.
شش ماده طبیعی برای مقابله با جرم دندان پایگاه خبری لقمه: این مقاله به چند راهکار طبیعی مفید و موثر اشاره شده که به شما کمک می‌کند به شیوه خانگی از شر جرم دندان‌ها خلاص شوید.
دستور تهیه 10 جوشانده ضد سرما خوردگی رایج ترین نوشیدنی ما چای است اما به گفته متخصصان طب سنتی زیاده روی در مصرف آن توصیه نمی شود، بنابراین بد نیست در کنار آن نوشیدنی های جایگزین مانند انواع جوشانده ها و دم نوش های گیاهی را هم امتحان کنید که هم راحت تهیه می شوند و هم هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهند. جوشانده ها از جوشیدن دانه، ریشه یا برگ گیاهان در آب جوش تهیه می شوند. حالا شاید این سوال پیش بیاید که چه تفاوتی بین دم نوش و جوشانده وجود دارد؟