نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  با 13 معجزه سیب آشنا شوید سیب خواص زیادی برای سلامتی دارد. در این مبحث به 13...

  باز هم بشنوید از خطرات اضافه وزن! تحقیقات دانشمندان آمریکایی نشان می دهد نوجوانانی ک...

  11 عامل تغذیه‌ای اثرگذار بر افسردگی افسردگی یكی از شایع‌ترین مشكلات بهداشت روان است. ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با زمان مصرف ویتامین‌ها و مکمل‌ها مصرف مکمل‌های ویتامین آداب خودش را دارد. شما نمی‌توانید در هر ساعت از روز و به هر شکل که خواستید ویتامین را مصرف کنید.
کدام رژیم‌ گیاهخواری را انتخاب می کنید ک رژیم غذایی گیاهخواری با برنامه‌ریزی صحیح شیوه‌ای سالم برای تامین نیازهای تغذیه‌ای است.
رژیم غذایی ویژه دوران بارداری شرایط بدنی و وضعیت تغذیه ای مادر در دوران قبل و در حین بارداری می تواند بسیار مهم باشد و در انتها به یک بارداری خوب منجر شود، که یکی از تصمیم های صحیح این است که خانم ها در قبل از بارداری وضعیت بدنی خود را اصلاح کنند.
آیا سیر برای سرماخوردگی خوب است؟ در رساله ذهبیه امام رضا(ع) توصیه شده است که در ماه آخر زمستان سیر مصرف شود.در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) نیز آمده است که می فرمایند: سیر بخورید و با آن مداوا کنید. یعنی حضرت هم توصیه به مصرف غذایی و هم دارویی سیر می کنند.هم چنین می فرمایند: درمان هفتاد بیماری در سیر است که بنا به نظر محققان کلمه هفتاد دلیل بر کثرت است؛ یعنی سیر بسیاری از بیماری ها را درمان می کند. در حدیث دیگری نیز پیامبر اکرم(ص) به حضرت امام علی(ع) توصیه می کنند که سیر بخورید و اگر من هم با فرشته هم سخن نمی شدم سیر می خوردم.