نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  افزودن ماست به اسفناج از جذب کلسیم جلوگیری می‌کند اگر می خواهید اسفناج را با ماست مخلوط کنید بهتر اس...

  درمان ریزش مو با مصرف تخم کدو هنگامی که زنان یا مردان شروع به از دست دادن موهای ...

  سبزی مفید برای جلوگیری از نقایص جنین اسفناج دارای لوتئین و زئازانتین است كه از تخریب شب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غذای ایرانی در چهار گوشه جهان ایرانی‌ها هر جای این كره خاكی كه باشند، دست از غذاهای خوش طعم و لذیذشان برنمی‌دارند و در كنار خوردن غذاهای ملل دیگر، غذاهای سنتی ایران را وارد كشورهای مختلف می‌كنند تا هم خودشان خیلی اذیت نشوند و هم مردم آن‌ ممالك را در لذت خوردن غذاهای لذیذ ایرانی سهیم كنند.
علائم کم خونی چیست؟ کم خونی مشکلی است که بین خانم ها شایع است و آمار آن در زنانی که فعالیت بیشتری دارند، بالاست. اما علایم کم خونی چیست و چگونه می توان فهمید که دچار کمبود آهن شده ایم. فرشته همیشه از خستگی زیاد گلایه داشت.
چرا باید تا می توانیم میوه و سبزی بخوریم؟ آیا می دانید چرا توصیه به خوردن میوه و سبزی فراوان است؟ بیشتر حجم میوه مانند بدن انسان از آب تشکیل شده است. همانطور که ۸۰ درصد وزن بدن ما از آب تشکیل شده ۸۰ درصد حجم میوه ها را نیز آب تشکیل می دهد. تنها ماده غذایی که برطرف کننده تمام نیازهای بدن می باشد میوه است هیچ ماده غذایی وجود ندارد که ۸۰ درصد آب داشته باشد مگر میوه البته سبزیها نیز حاوی مقادیر زیادی آب هستند.
نقدی بر فیلم مستند « سالسوس » ساخته آریان عطارپور پایگاه خبری لقمه: كیفیتِ ناخوشِ زندگی انسانِ مدرن مستندی طنازانه و انسان محور، درباره لزوم توجه به سلامت جامعه