نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چگونگی نگهداری و مصرف غذا در تابستان معمولاً در تابستان به دلیل گرمای هوا شرایطی فراهم ...

  با هم غذا بخورید تا سالم بمانید حتما این اصطلاح را زیاد شنیده‌اید که اغلب راجع به ...

  خوردن سالاد بدون روغن ممنوع جالب است بدانید بر خلاف تصورتان استفاده از سس کم چ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

زیباتر شدن با توت فرنگی‌های هوس‌انگیز توت‌فرنگی‌های قرمز و زیبا به شما چشمک می‌زنند و شما را وسوسه می‌کنند که دست خالی به منزل نروید، اما باید بدانید که این میوه خوش‌رنگ علاوه بر طعم فوق‌العاده‌ای که دارد، می‌تواند به عنوان ماده اولیه انواع کرم‌ها و ماسک‌های زیبایی که می‌توانید خود در منزل تهیه ‌کنید مورد استفاده قرار بگیرد.
دستاوردهای سفرهای استانی رئیسی به خوزستان چه بود؟ پایگاه خبری لقمه: رئیسی وعده داده بود که به پاستورنشینی قناعت نخواهد کرد و اجرای این وعده را هم به فاصله دو روز از آغاز رسمی دولتش و با سفر به خوزستان تشنه و ملتهب آغاز کرد و برای سرزمین نفت با مردمانی نجیب و صبور، ۳۴ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد.
توجه ویژه به بخش كشاورزی و امنیت غذایی در دولت آینده ضروری است پایگاه خبری لقمه: دكتر حامد نجفی معتقد است توجه ویژه دولت آینده به بخش كشاورزی و امنیت غذایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
تحمل بوی بد سیر و پیاز، ارزشش را دارد از درمان سرطان گرفته تا بهبودی بیماری های قلبی عروقی ، خوردن سیر و پیاز مزایایی دارد که ارزش تحمل بوی بد آنها را به انسان می دهد . خانم شوارتز ، پزشک خانواده می گوید : « خوردن سیر و پیاز را هیچگاه ترک نکنید چون خاصیت درمانی زیادی دارند و این حرف که پیاز را از غذا جدا کنید را هم به کلی فراموش کنید . با توجه به قدرت درمانی این مواد مغذی ، باید مقدار مصرف آنها را در سبد غذایی خانواده بیشتر کنید . »