نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهای پرکالری را در فصل سرما مصرف کنید یک کارشناس تغذیه گفت: در فصل سرد، بدن برای گرم نگا...

  اعتیاد به تخمه شکستن چگونه ایجاد می شود؟ پایگاه خبری لقمه: یک متخصص تغذیه در خصوص مصرف بی ح...

  خوردن ترشی،قهوه غلیظ و غذاهای پرادویه موثردربروز زخم معده/شلغم مانع ایجاد زخم معده می‌شود یک متخصص تغذیه و رژیم‌های درمانی، عنوان کرد: خوردن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

پوستی بدون چروک می‌خواهید؟ بخوانید خوردن کاکائو و سویا یا خوابیدن به پشت و استفاده از عینک، بافت‌های پوستی را قوام می‌بخشد و از پیدایش چین و چروک جلوگیری می‌کند.
توجه ویژه به بخش كشاورزی و امنیت غذایی در دولت آینده ضروری است پایگاه خبری لقمه: دكتر حامد نجفی معتقد است توجه ویژه دولت آینده به بخش كشاورزی و امنیت غذایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
برخی مایکروفرها غذا را کامل نمی‌پزند کارشناسان آمریکایی در یک مطالعه جدید هشدار دادند استفاده از مایکروفرهای کم وات باعث می‌شود که مواد غذایی به اندازه کافی طبخ نشوند و همین امر می‌تواند سلامت کاربران را به خطر بیندازد.
انقلاب علیه رژیم‌ های غذایی! بعضی افراد برای اینكه خیلی سریع و در مدت زمان كوتاهی لاغر شوند، به رژیم‌های لاغری غیرعلمی و نامتعادلی رو می‌آورند كه هر چند باعث كاهش وزن زیاد در مدت زمان كوتاه می‌شوند، ولی صدمات جبران‌ناپذیری بر سلامت بدن وارد می‌كنند. اما بعضی از عوارض هستند كه در هر رژیمی وجود دارند چون شخص تحت رژیم كمتر از نیاز بدن خود غذا می‌خورد، بنابراین بدن از دریافت بعضی از نیازهای ضروری خود در طول رژیم محروم می‌شود.