نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهای پرکالری را در فصل سرما مصرف کنید یک کارشناس تغذیه گفت: در فصل سرد، بدن برای گرم نگا...

  توصیه های تغذیه ای طب اسلامی برای فصل پاییز با آغاز ۶ ماه دوم سال و سرد شدن تدریجی هوا، باید د...

  دلایل شایع احساس گرسنگی همیشگی پایگاه خبری لقمه: چندین محرک برای گرسنگی وجود دارن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

یخچالی خوشبو، تمیز و بدون برفک داشته باشیم یکی از لوازم ضروری در هر خانه ای یخچال است که همه افراد خانه با آن سرو کار دارند.از بچه ها که در آن به دنبال خوراکی می گردند تا خانم خانه که وظیفه سر و سامان دادن و نظافت آن را بر عهده دارد و البته وظیفه پر کردن قفسه های یخچال نیز به عهده مرد خانه است! بنابراین خیلی مهم است که این وسیله «همه گیر» به خوبی تمیز شده و از ظاهری خوب برخوردار باشد.
دستور تهیه محلول جادویی ضدجوش تاریخ استفاده از داروهای گیاهی برای درمان بیماری‌ها به چند هزار سال پیش برمی‌گردد؛ اثربخشی بعضی از این داروهای گیاهی را علم ثابت کرده است و بعضی راهنوز نه؛ آویشن از آن گیاهانی است که این روزها دانشمندان درباره اثربخشی آن به یافته‌های جدیدی رسید‌ه‌اند.
گزارشی از وضعیت قیمت کالاهای اساسی/ گوشت ۴۱ درصد گران شد! پایگاه خبری لقمه: در حالی که حدود ۳ هفته تا شب عید مانده، قیمت ها در بازار کالاهای اساسی رو به بالا است که در این شرایط این سوال مطرح می شود برنامه دولت برای حمایت از مصرف کننده چیست؟
شلغم و خواص دارویی آن شلغم جزو سبزیجات ریشه‌ای (غده‌ای) با طعمی نسبتا تلخ شناخته شده است که هم ریشه‌ آن و هم برگ‌هایش قابل مصرف هستند. هرچند که تراکم ترکیبات و مواد مغذی موجود در برگ‌ها، بیشتر از خود شلغم است.