نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  قهوه نوش‌ها خوش بین‌تر هستند دانشمندان می‌گویند نوشیدن قهوه به خوش بینی کمک می‌...

  آیا نوشابه های انرژی زا واقعا موثرند؟ لقمه: بر اساس یافته های یک تحقیق جدید، احتمال دارد...

  از این خوشمزه تابستانی غافل نشوید سرطان در دنیا روز به روز به طور پیوسته در بین انوا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غذاهای مناسب در آلودگی هوا فصل زمستان همراه است با روزهایی که آلودگی هوا در بیشترین حد خود قرار دارد. در این روزها همه چیز در محدوده اضطرار است و از هموطنان درخواست می‌شود تا آنجا که می‌توانند از مسافرت‌های غیرضروری خود در سطح شهر خودداری کنند.
آیا سیر برای سرماخوردگی خوب است؟ در رساله ذهبیه امام رضا(ع) توصیه شده است که در ماه آخر زمستان سیر مصرف شود.در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) نیز آمده است که می فرمایند: سیر بخورید و با آن مداوا کنید. یعنی حضرت هم توصیه به مصرف غذایی و هم دارویی سیر می کنند.هم چنین می فرمایند: درمان هفتاد بیماری در سیر است که بنا به نظر محققان کلمه هفتاد دلیل بر کثرت است؛ یعنی سیر بسیاری از بیماری ها را درمان می کند. در حدیث دیگری نیز پیامبر اکرم(ص) به حضرت امام علی(ع) توصیه می کنند که سیر بخورید و اگر من هم با فرشته هم سخن نمی شدم سیر می خوردم.
از بین بردن چربی های شکم،باسن و ران سلولیت اغلب در باسن و ران‌ها و البته گاهی اوقات در بازوها و شکم جا خوش می‌کند. سلولیت لکۀ تاریک بدن زنان است.
توصیه‌هایی برای هضم بهتر غذا تند تند غذا خوردن به مشکلات گوارشی ختم خواهد شد. آرام غذا خوردن باعث می‌شود کار دستگاه گوارش کمتر شود و در عین حال احتمال گرفتگی عضلات معده نیز کاهش می‌یابد.