نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نکات مهم در رژیم درمانی بیماران سلیاکی پایگاه خبری لقمه: با رعایت رژیم غذایی فاقد گلوتن ع...

  توصیه‌های تغذیه‌ای برای مقابله با درد متخصصان تغذیه و سلامت معتقدند که برخی از مواد غذای...

  در 3 ماهه اول بارداری گلپر نخورید! گلپر یکی از معروف‌ترین گیاهان در طب سنتی برای درما...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غذاهای کنسروی تا چند روز قابل مصرفند؟ غذاهای کنسروی که خیلی از جوانان علاقه زیادی به آن دارند، می تواند مضر باشد. با باز کردن در قوطی، محتویات آن در معرض آلودگی های بیرون قرار می گیرد.
اگر قصد لاغر شدن دارید، بخوانید بسیاری از افرادی که برای لاغر شدن از رژیم های غذایی کم کالری پیروی می کنند خودسرانه یک یا چند گروه غذایی را حذف می کنند تا به اصطلاح سریع تر و بیشتر وزن کم کنند.
مصرف نوشابه در ایران 2 برابر میانگین جهانی این روزها نوشابه به عنوان یك نوشیدنی دوست‌داشتنی و همه‌گیر در سبد كالاهای مصرفی خانواده‌های ایرانی جا خوش كرده است حتی در ادارات و سازمان‌ها هم این نوشیدنی به عنوان یك نوشیدنی لوكس به مصرف می‌رسد، تا آنجا كه گاهی حضور نوشابه بر سر سفره‌ها به عنوان نمادی از احترام به كارمند و مهمان نیز تعبیر می‌شود.
10 راهکار برای دوری از کبد چرب با گسترش زندگی صنعتی و کم تحرک، مصرف غذاهای فرآوری شده و پرکالری و به طور کلی تغییر سبک زندگی سنتی به زندگی مدرن، شیوع بیماری‌های مزمن نیز در حال افزایش است. بیماری‌هایی نظیر دیابت، فشار خون، سکته قلبی، سرطان‌ها و سایر بیماری‌های مزمن که در گذشته صدایی از آنها شنیده نمی‌شد این روزها علت اصلی مراجعه به مراکز درمانی هستند.