نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین روغن چه روغنی است؟ از کره اصلا نمی‌توان برای سرخ کردن استفاده کرد و د...

  16 ماده‌ غذایی پاییزی برای لاغری مسلماً هیچ ماده‌ی غذایی معجزه آسایی وجود ندارد که ...

  تلخی مرض قند را با آموزش شیرین كنید لقمه: این شعار جهانی اتفاقا در كشور ما مصداق‌های خ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ارتباط غذا با طول عمر از نگاه قرآن و احادیث امروزه دانشمندان معتقدند که انسان با دور ساختن عوامل مرگ می‌تواند عمر نامحدود داشته باشد. همین مسئله باعث شده تا محققان در محیط آزمایشگاه با بهبود شرایط زندگی، عمر حشره ای را به هشتاد برابر افزایش دهند.
معرفی نخستین نانوایی بشردوست در همدان پایگاه خبری لقمه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان نخستین نانوایی بشردوست استان را معرفی کرد.
برنامه 9 روزه پاکسازی بدن رژیم می‌گیرید اما وزن‌تان پایین نمی‌آید؟ پوست‌تان جوش جوشی است و طراوتش را از دست داده؟ موهای‌تان شکننده و عرق تن‌تان بد بو و غیرقابل تحمل است؟ گاهی بالا رفتن میزان سموم بدن‌تان است که مو و حتی دستگاه گوارش‌تان را ناسازگار می‌کند.
شاگرد زرنگ‌ها چه می‌خورند؟ بعضی پدر و مادرها می‌گویند وقتی مدرسه‌ها دوباره باز می‌شود و سال تحصیلی جدیدی در پیش است، یکی از سخت‌ترین کارها و وظایفی که به عهده دارند، انتخاب میان‌وعده‌های مناسب برای فرزندشان است. آنها یا نمی‌دانند کدام از مواد غذایی می‌تواند بهترین انتخاب برای میان وعده دانش‌آموزان باشد یا نمی‌توانند فرزندشان را متقاعد کنند که در ساعت‌های درس و مدرسه از مواد غذایی مناسب استفاده کند.