نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پیتزای سالم را در خانه تهیه کنید برلیانت بزرگمهر در گفت‌وگویی اظهار داشت: پیتزا به ...

  چه کسانی باید ویتامین سی بخورند؟ حدود 260 سال پیش فردی به نام دکتر جیمز لیند، پزشک ...

  یک نسخه گیاهی برای درمان نفخ برای درمان نفخ، ابتدا باید علت ابتلا به آن تشخیص د...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رژیم غذایی برای عضله ای شدن شكم یکی از مواردی که باعث می‌شود تا افراد از ادامه رژیم‌های غذایی خودداری کنند یا هر وقت اسم رژیم به گوششان رسید فرار کنند این می‌باشد که این افراد تا به حال به صورت علمی و اصولی اقدام به تنظیم رژیم نکرده‌اند بلکه به صورت یکباره هر آنچه در سبد غذایی شان بوده حذف کرده‌اند و شوکی بسیار بزرگ را به مغز خود وارد کرده اند که سبب نفرت و ترس از رژیم شده است.
بستنی های مسموم کننده کدامند؟ از باقلوا، زرشک، لواشکی، میوه‌ای، شیری که از انواع بستنی‌های تازه‌وارد بازار هستند گرفت تا وانیلی، شکلاتی، سالار، مگنوم، گردویی، معجون، نانی، زعفرانی، سنتی و فالوده که قدیمی‌ترین بستنی‌ها هستند، همه و همه دوست‌داشتنی‌اند! اصلا کسی را در اطراف خود می‌شناسید که بستنی دوست نداشته باشد؟!
توجه ویژه به بخش كشاورزی و امنیت غذایی در دولت آینده ضروری است پایگاه خبری لقمه: دكتر حامد نجفی معتقد است توجه ویژه دولت آینده به بخش كشاورزی و امنیت غذایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
تغییراتی ساده برای کاهش وزن بسیاری از مردم با صرف هزینه های بسیار زیاد سعی در لاغر شدند دارند در این مطلب ما با راه هایی ساده و ارزان برای کاهش وزن آشنا می شوید.