نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رژیم لاغری مناسب حاوی تمام مواد غذایی است یک کارشناس تغذیه اظهار داشت: به طور کلی به افرادی که قصد کاهش وزن را دارند، توصیه می‌شود که مقدار غذای مصرفی خود را به دو سوم تا نصف قبل برسانند.
طبخ غذا با فویل در سفر چنانچه برای چند روزی قرار است در سفر باشید، یکی از هوشمندانه ترین راه های آشپزی، استفاده از فویل آلومینیومی است.
به دور ماندن از اضافه وزن و چاقی با این کارها اضافه وزن و چاقی یکی از معضلات انسان امروزی است. تغییر شیوه زندگی از یک سو و تغییر عادات غذایی و تمایل به مصرف غذاهای آماده و فوری (فست فودها)، غذاهای خیابانی و پرکالری از سوی دیگر روند اضافه وزن و چاقی و به موازات آن بیماری‌های ناشی از چاقی و اضافه وزن مانند دیابت، فشار خون، بیماری‌های قلبی، عروقی و ... روند رو به افزایشی را در کشور دارد و به این دلیل هزینه‌های درمان و مراقبت از این بیماری‌ها بار مالی زیادی را به دوش دولت و خانواده‌ها خواهد گذاشت.
بلاتکلیفی تولیدکنندگان رب گوجه با قیمت‌های جدید پایگاه خبری لقمه: دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران تاکید کرد: ما خواستار افزایش قیمت رب گوجه‌فرنگی نیستیم، بلکه به دنبال واقعی‌سازی قیمت‌ها هستیم.