نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  درمان «کبد چرب» با نسخه ابن سینا یکی از درمان‌های ساده برای کبد چرب، مصرف روزانه «ش...

  شبها گرسنه نخوابید/ توصیه‌های طب سنتی برای شام یک متخصص طب سنتی گفت: نباید شبها با شکم خالی خوابی...

  چای را در چه ظرفی بریزیم تا عطرش از بین نرود؟ فراموش نکنید گرما، رطوبت و نور دشمنان اصلی کیفیت و...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خون در مدفوع نشانه چیست؟ وجود خون در مدفوع یا خونریزی‌های واضح از ناحیه مقعد دلایل زیادی دارد و خوشبختانه در بیشتر موارد هم بررسی‌های پزشکی نشان می‌دهد خطرناک نیستند و راحت با دارو یا جراحی برطرف می‌شوند ولی اهمیت تشخیص علت دقیق خونریزی آنقدر مهم است که به هیچ وجه نباید مراجعه به مطب پزشک را حتی یک روز هم به تعویق انداخت.
ظریف: از زبان فرهنگ نوروز بگوییم با سلطه‌گری صلح فراهم نمی شود پایگاه خبری لقمه: محمدجواد ظریف گفت: نوروز یک رویداد طبیعی نیست، یک تحول انسانی است، آن چیزی است که یونسکو در صدر برنامه‌های خود قرار داده است. یعنی تغییر نگرش ها و دیدگاه ها و اگر اساسنامه یونسکو را خوانده باشید با این شروع می‌شود که چون جنگ در اذهان مردم شکل می‌گیرد، باید صلح را هم در اذهان مردم شکل داد.
مواظب خلال دندان باشید یک دندانپزشک گفت: خلال دندان جایگزین مسواک، نخ دندان و دیگر ابزارهای مناسبی مثل نخ دندان نیست و استفاده نادرست از آن به آسیب لثه منجر می‌شود.
کم‌کالری‌ترین میوه‌های تابستانی کدامند؟ فصل تابستان فصل میوه‌های جورواجور و خوشمزه است. میوه‌های رنگی، آبدار، خوش‌طعم و صد البته مغذی. اما آیا می‌دانید میزان کالری هر کدام از این میوه‌ها چقدر است؟ آیا دنبال میوه‌های کم کالری هستید؟