نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  سرد مزاجان و خوردن غذاهایی با طبع سرد اگر افراد بعد از مصرف غذاهایی که طبع سرد دارد، دچا...

  همبرگر خطرناک‌تر است یا سیگار؟ در حالی‌که هنوز شمار زیادی از مردم جهان به دلیل نب...

  محصولات ارگانیک بخوریم یا نخوریم؟ متخصصان تغذیه در یک مطالعه جدید ادعا کردند برخلاف ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کاربردهای دیگر روغن زیتون در خانه همیشه یک بطری روغن زیتون در آشپزخانه موجود است که معمولا برای سالاد و پخت و پز استفاده می‌شود با این حال روغن زیتون را می‌توان در موقعیت‌های مختلف و برای امور مختلف دیگری نیز استفاده کرد.
كدام موادغذایی را باید در یخچال گذاشت؟ برای خریدكردن از خانه خارج می‌شوید، خریدهایتان را می‌كنید و به خانه برمی‌گردید، همه چیزهایی را كه خریده‌اید در جای خودشان قرار می‌دهید و موادغذایی را در یخچال و فریزر می‌گذارید و سپس راحت مقابل تلویزیون دراز می‌كشید اما صبر كنید، دست نگه دارید، می‌دانید برخی از موادغذایی اگر در یخچال و فریزر نگهداری شوند، ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و زودتر خراب می‌شوند؟ این را هم می‌دانید كه برخی از موادغذایی كه در محیط خانه و در فضای معمول نگه می‌دارید از فریزشدن سود خواهند برد؟
استفاده از آنتی بیوتیک در دوغ صحت ندارد یک متخصص تغذیه و متابولیسم انرژی و پروتئین با رد استفاده از آنتی بیوتیک در دوغ برای افزایش ماندگاری، امکان استفاده از "ناتامایسین" به عنوان یک ماده ضدکپک ممنوعه در محصولاتی مثل دوغ را ممکن دانست و از امکان قاچاق آب میوه های حاوی مواد نگهدارنده ممنوعه و فروش آن در بازارچه های مرزی خبر داد.
میگرن و دانستنی هایی درباره آن یک متخصص مغز و اعصاب با تاکید بر اینکه کاهش آب بدن به عنوان یکی از عوامل تشدید کننده سردرد در تابستان است، گفت: کاهش آب بدن در تابستان به علت تعریق فراوان است به همین دلیل باید روزانه آب به صورت اندک اندک و بافاصله مصرف شود.