نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رنگ‌های مختلف ادرار چه می‌گویند؟ کلینیک کلیولند در آمریکا، یک اینفوگرافی جالب تهیه ...

  رژیم غذایی سالم چقدر هزینه دارد؟ صرفه‌جویی یکی از آن عادت‌های پسندیده‌ای است که حتی...

  تاثیر غذا بر برندسازی مقاصد گردشگری و توسعه پایدار فضایی پایگاه خبری لقمه: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ملخ دریایی کلسترول دارد؟ اگر زیاد به چشم‌های ریز و سیاه و آن سبیل بلند و باریک و پاهای سوسکی‌اش زل نزنید و حس کنجکاوی‌تان باعث نشود بدنش را لمس کنید شاید بتوانید برای یک‌بار هم که شده مزه‌اش را بچشید‌. با این ملخ دریایی که به آن میگو می‌گویند غذاهای متنوعی مانند میگو پلو، قلیه میگو، میگو سوخاری، خورش میگو و چیپس میگو تهیه می‌کنند.
اگر قصد لاغر شدن دارید، بخوانید بسیاری از افرادی که برای لاغر شدن از رژیم های غذایی کم کالری پیروی می کنند خودسرانه یک یا چند گروه غذایی را حذف می کنند تا به اصطلاح سریع تر و بیشتر وزن کم کنند.
101نکته برای این‌که یک آشپز حرفه‌ای شویم؟ در این مقاله دانستنیهای لازم برای آشپزی آورده شده است تا برای کسانیکه تازه آشپزی را شروع می کنند و یا تجربه خوبی از نکات اشپزی ندارند مفید باشد این مقاله دارای چندین بخش است که هر قسمت جداگانه مشخص و نکات یک سری از غذاها ذکر شده است مطالعه این مقاله به هر بانوی ایرانی توصیه می شود.
چه سبزیجاتی از آلزایمر پیشگیری می کنند پژوهشگران علوم پزشکی در کشور آلمان می گویند نتایج تحقیقات آنان نشان داده است که میوه ها و سبزی های سرشار از آنتی اکسیدان ها مانند اسفناج می تواند نقش مهمی در پیشگیری از ابتلا به آلزایمر داشته باشد.