نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  درمان کردن سرفه با پرتقال این روش به وسیله بسیاری از افراد آزمایش شده و یکی ...

  شش توصیه‌ی غذایی برای پیشگیری از دیابت امروزه دیابت افراد زیادی را در سرتاسر جهان گرفتار ...

  آیا سفید کردن دندانها واقعا موثر است؟

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مصرف شیر هیچ جایگزینی ندارد از اصلی ترین عوارض مصرف نکردن یا حتی کم مصرف کردن شیر و دیگر فرآورده های لبنی در سنین پایین، ابتلا به کوتاه قدی و پوسیدگی دندان ها و در بزرگسالی پوکی استخوان است.
آیا کرم حلزون می‌تواند جوانی و زیبایی را به پوست بازگرداند از اواخر سال گذشته بود که با شروع تبلیغ کرم‌های "حلزون" از رسانه ملی، سوالات مردم درباره سلامت و میزان اثربخشی این محصول که پیش از این در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ و غیرمجاز اعلام می‌شد، شروع شد؛ محصولی که با پخش از تلویزیون مهر تایید دریافت کرده بود و حالا با لغو مجوز تولید کارخانه تولید کننده در هفته گذشته، این محصول به بحث داغ رسانه‌ها تبدیل شده است.
جوشاندن آب معدنی ممنوع! کار‌شناس ارشد بهداشت مواد غذایی تاکید کرد: آب داخل بطری را در یخچال فریر نکنید یا نجوشانید که این کار باعث آزاد شدن ماده "مونیمر" می‌شود که سرطان‌زا است.
10 ملت پرخور جهان را بشناسید لقمه: در خبر ها آمده بود که ما ایرانی جزوه 10 کشور چاق و پر خور دنیا هستیم ؛برخی از عادات غلطی که ما ایرانیان داریم گرچه ممکن است در بین سایر ملل نیز دیده شود اما دلایل اجتماعی بروز آن گاه کاملا منحصر به فرد است.