نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف شیر و فرآورده های لبنی برای چه کسانی مطلقا ممنوع است؟ اگر افراد از دوران کودکی و نوجوانی کلسیم کافی دریا...

  اختلال بی‌اشتهایی عصبی چیست؟ یک روانپزشک با بیان دلایل اختلال بی‌اشتهایی عصبی،‌...

  خوراندن غذای سفره به کودک زیر یک سال، زمینه ساز بروز آلرژی است اغلب شکایت والدین از سرماخوردگی‌های طولانی مدت کود...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نکته های کلیدی و ساده : بدون رژیم گرفتن، وزن خود را کاهش دهیم هر چند رژیم های غذایی لاغری بسیاری وجود دارند که ممکن است بتوانند به شما کمک کنند وزنتان را کم کنید اما این برنامه های غذایی در عین حال احساس شدید گرسنگی را به همراه دارند و ولع خوردن را پس از مدتها افزایش می دهند.
اقدامات متنوعی که شهرداری در حمایت از رستوران‌داران می‌تواند انجام دهد پایگاه خبری لقمه: شهرداری تهران می‌تواند در حمایت از رستوران‌داران اقدامات متنوعی را انجام دهد. البته، برنامه‌ها و اقدامات وابسته به سیاست‌ها و اولویت‌های هر شهرداری خاصی هستند و ممکن است در هر شهر و شرایط متفاوت باشند.
موهای خوش حالت و سالم با این ویتامین‌ها این یک حقیقت است که وقتی موهای ما خوش فرم و حالت هستند، احساس خوشایندی به ما دست می دهد که همین امر باعث می شود ما نهایت تلاش خود را برای مراقبت از موهای خود به کار ببریم .
لاغری از درون با به کارگیری این دستورات هورمون‌ها صرفا مسئول پرمویی یا كم‌مویی یا رقم خوردن دوره‌های ماهانه نیستند. در واقع هورمون‌های زیادی در بدن شما هستند كه تمام روند غذا خوردن تا چاق شدن یا نشدن شما را كنترل می‌كنند. حتی خود سلول‌های چربی هم هورمون‌های مختلفی تولید می‌كنند. اما چیزی كه ممكن است شما آن را ندانید این است كه می‌توانید كارهایی انجام دهید كه این مواد شیمیایی قوی به‌نفع شما كار كنند.