نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف مواد نشاسته‌ای را کاهش دهید كارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان...

  جلوگیری از سردرد در ماه رمضان با نوشیدن چای سبز لقمه: در ماه رمضان برای جلوگیری از سردرد، چای سبز ...

  شیرخام نخورید گروهی از متخصصان اطفال در آمریکا هشدار دادند که زن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بهترین مکان نگهداری 5 ماده‌ مهم غذایی 5 ماده غذایی وجود دارد كه برخی از ما كم و بیش در خصوص جای نگهداری از آنها سردرگم هستیم. این مطلب شما را راهنمایی می‌كند تا بدانید كجا باید از این مواد غذایی نگهداری كنید.
فشار خون خود را بدون دارو کنترل کنید فشار خون بالا برای هر فردی یک عامل نگران کننده و تهدیدآمیز به شمار می آید که حتی می تواند باعث مرگ شود.در این مقاله قصد داریم راه های کاهش فشار خون بدون استفاده از دارو را به شما معرفی کنیم.
برگزاری مراسم شب یلدا تزریق گونه‌ای از فرهنگ و امید به خانواده است پایگاه خبری لقمه: یک تاریخ نگار گفت: شب یلدا در عمق مطلب یک اندیشه جهانی و انسانی بزرگی است که این اندیشه تقریبا امروز در تمام جهان جاری است.
ارتباط صبحانه کامل و باردار شدن بررسی های جدید حاکی از آن است که، مصرف یک صبحانه کامل به زنان مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک (شایع ترین اختلالات غدد درون ریز در زنان و شایع ترین علت نازایی که ناشی از نبود تخمک گذاری است) کمک می کند تا باردار شوند.دریافت کالری صبحانه انسولین ،تستسترون و هورمون هایی را که اختلال در عملکردشان می تواند تاثیر نامطلوبی روی احتمال باردار شدن بگذارد منظم می کند.