نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آدامس این جویدنی زیان‌آور ما پر از تصورات اشتباهیم. مثلا برخی گمان می‌كنند خ...

  صبحانه چه غذاهایی نخوریم پایگاه خبری لقمه: بدترین گزینه های غذایی برای صبحا...

  دیابت هر 6 ثانیه یک قربانی می گیرد هر 6 ثانیه یک نفر در جهان بر اثر ابتلا به قند خون ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آزمایش چربی خون از چه سنی لازم است؟ چربی‌ها پس از آب و پروتئین سومین ماده تشکیل‌ دهنده بدن انسان هستند و مهم‌ترین منبع ذخیره انرژی در بدن محسوب می‌شوند.
شخصیت شناسی با بستنی لقمه: بنا به نتیجه یک تحقیق علمی، تجربی که همبستگی نزدیک بین طعم ها و شخصیت افراد را ثابت میکند ، اگر می خواهید بدانید بستنی مورد علاقه تان چه ویژگی‌های شخصیتی شما را لو می دهد! اول بستنی مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و بعد بخوانید.
رژیم غذایی ویژه دوران بارداری شرایط بدنی و وضعیت تغذیه ای مادر در دوران قبل و در حین بارداری می تواند بسیار مهم باشد و در انتها به یک بارداری خوب منجر شود، که یکی از تصمیم های صحیح این است که خانم ها در قبل از بارداری وضعیت بدنی خود را اصلاح کنند.
راهنمای خرید و نگهداری ظروف و اشیای نقره نقره یکی از فلزات گرانبها و محبوب پس از طلاست که اکثر ما زیور‌آلات، مجسمه و آینه شمعدان یا ظروفی از این جنس در خانه داریم.اشیا و ظروفی که امروزه بیش از سابق مخاطب و خواهان پیدا کرده است و به همین دلیل در هر نقره‌فروشی مدل‌های گوناگونی از ظرف و ظروف از نمکدان و کارد و چنگال گرفته یا سرویس‌های چایخوری و... پشت ویترین جلوه‌گری کرده و دل از تماشاچیان پشت ویترین می‌برند. در این نوشتار ضمن اشاره به برخی از مواردی که هنگام خرید ظروف و اشیا نقره باید مدنظر قرار داد، به ارائه برخی اطلاعات در مورد این کالا پرداخته‌ایم. اگر به این موضوع علاقه‌مندید، ادامه مطلب را بخوانید.