نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چربی های رژیم غذایی، بر کیفیت اسپرم اثر دارند این یافته‌ها نشان می‌دهد که رابطه‌ای میان عوامل قا...

  چه کسانی نمی‌توانند شیر سویا مصرف کنند؟ افرادی که به پروتئین شیر گاو حساس هستند، نمی‌توانن...

  اشتباهاتی که هنگام صبحانه خوردن انجام می دهیم بیشتر افراد صبحانه را صرفاً به این دلیل حذف می‌کنن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مکمل طبیعی برای لاغری را بشناسید سیب حاوی فیبر حلّال بسیار مفیدی به نام پکتین است: این فیبر را می‌توان «تله‌ی چربی‌ها» نامید.
وقتی هتل‌ها سنگ تمام می‌گذارند/ میهمان‌نوازی از VIPها در كنار افراد عام، افراد خاصی هم وجود دارند كه در نزدیكی و یا با فرسنگ‌ها فاصله از ما زندگی می‌كنند. افراد عام و خاص همواره در كنار یكدیگر مطرح می‌شوند و شاید بتوان گفت یكی از دلایلی كه این دو گروه را از هم متمایز می‌كند، نیازهای این افراد است.
جوش شیرین ویتامین های غذا را نابود می کند فرزانه صادقی قطب آبادی متخصص تغذیه درباره نقش تغذیه در پیشگیری از مواد مخرب و آلوده کننده هوا اظهار داشت: مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، اکسیدهای نیتروژن دار، هیدروکربن‌های سوخته نشده، ذرات ریز معلق، برمید سرب، سایر ترکیبات سربی از جمله مواد آلاینده هوا هستندکه به گروه‌های در معرض خطر مانند کودکان، سالمندان، مادران باردار و مبتلایان به بیماری‌های قلبی، ریوی بیشترین آسیب را می‌بینند.
با بوی بد دهان به طور قطعی خداحافظی کنید در روش درمان بوی بد دهان با لیزر،مراقبتهای ویژه ی پس از جراحی نیز حذف می گردد، به طوری که پس از پایان یافتن جلسه درمان،بیمار می تواند بر خلاف روش جراحی متداول به راحتی غذا مصرف کند.