نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ویتامین خوش اخلاقی را بشناسید ویتامین C دارای منافع متعددی است که از جمله می‌توا...

  شكر، ماده سمی از آب درآمد البته مصرف مقادیر بسیار كم شكر هیچ مشكلی ندارد اما...

  مصرف زیاد پروتئین حیوانی به اندازه سیگار کشنده است پزشکان آمریکایی هشدار دادند که مصرف مقادیر زیاد پر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نارنگی، تصفیه کننده خون ین میوه غنی از ویتامین C و فیبر است. نارنگی که بومی جنوب شرق آسیاست مانند پرتقال خواص زیادی دارد.
رابطه زناشویی سالم با نوشیدنی های گیاهی شاید برای‌تان عجیب باشد كه چگونه یك نوشیدنی گیاهی می‌تواند به بهبود روابط زناشویی كمك كند. در حالی كه این موضوع یك اصل ثابت شده است كه سلامت، تازگی و مغذی بودن موادغذایی كه مصرف می‌كنیم می‌تواند تاثیری مستقیم بر كیفیت و چگونگی رابطه میان زوج‌ها و همسران داشته باشد و حتی در مواردی به پیشگیری از بروز برخی اختلال‌ها كمك كند.
چلوکباب شاهکار چه کسی بود؟ یک مغازه بود و جارچی اش که سر ظهر راه می افتاد در کوچه و بازار و مردان محله را به ناهار دعوت می کرد. مردها جمع می شدند توی دکان و روی سکوهایی که دور تا دورش ساخته بودند، می نشستند تا سینی معروف چلوکبابی جلویشان گذاشته شود. یک سینی بزرگ با بشقاب و نان سنگگ و پیاز و سماق و دوغ و گاهی شربت آبلیمو.
فرهنگ و سنت‌های غذایی مرسوم در کشور چین پایگاه خبری لقمه: جمهوری خلق چین، پر جمعیت ترین کشور جهان است و دو بخش خودمختار به نام های هنگ کنگ و ماکائو دارد. مردم این کشور پهناور، فرهنگ، سنت، اعتقاد، سبک زندگی، پوشاک و باورهای خاص و ویژه ای دارند که نمونه مشابه آن ها را در کمتر کشورهای دنیا می توان شاهد بود.