نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چرا پوست این میوه ضد سرطان است میوه‌هایی که رنگدانه‌های قرمز دارند اعم از هویج، گ...

  عرضه غذاهای بسته‌بندی فاقد مشخصات ممنوع! معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت جزییا...

  خوردن ترشی،قهوه غلیظ و غذاهای پرادویه موثردربروز زخم معده/شلغم مانع ایجاد زخم معده می‌شود یک متخصص تغذیه و رژیم‌های درمانی، عنوان کرد: خوردن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کی هوس چه خوراکی میکنیم؟ حتماً شما هم افرادی را دیده اید که بعضی مواقع هوس می کنند که نوعی خوراکی خاص مصرف کنند حتی بعضی اوقات خود ما نیز به مصرف بعضی غذاها تمایل پیدا می کنیم.
طالع‌بینی در كافی‌شاپ تا به حال می‌دانستید كه این‌كه به چه دسری علاقه‌مند هستید می‌تواند تا اندازه زیادی ابعاد وجودی شخصیت شما را آشكار كند؟ از بین دسرهای زیر یكی را انتخاب ‌كنید و با خواندن جواب‌ها خودتان را بهتر بشناسید.
چرا فلفل‌ها برای سلامتی مفیدند فلفل دلمه‌ای سرشار از ویتامین‌های گروه B مانند تیامین، ریبوفلاوین و B6 است که ویتامین‌های موثر در تبدیل مواد غذایی به انرژی می‌باشند. فلفل دلمه‌ای همچنین گیاهی سرشار از فیبر، پروتئین و آهن می‌باشد.
بمب انرژی شوید موادغذایی بر میزان انرژی و خلق و خوی ما تأثیرات متفاوتی برجامی‌گذارند. آگاهی به اینكه در هر دوره و زمانی چه موادی را در سبد غذایی خود قرار دهیم كمك خواهد كرد كه با آسودگی خاطر و در شرایط بهتری فرد بتواند از آن مرحله عبور كند. برای مثال تأكید می‌شود كه مصرف سیب در طول روز افراد را از افسردگی دور نگه می‌دارد.