نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تا فرصت دارید هلو بخورید! هلو میوهٔ آبدار و خوشمزهٔ تابستانی است که در بازار...

  شایع‌ترین علامت زخم معده چیست؟ یک فوق تخصص گوارش گفت: شایع‎ترین علامت زخم معده، ...

  لاغری با این عرق گیاهی افرادی که اقدام به لاغری و کاهش وزن می کنند ممکن ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه برای کاهش وزن اشتهای خود را کم کنیم؟ اگر شما فردی هستید که تمایل به خوردن به طور مکرر دارید، بدن شک یا دچار اضافه‌وزن هستید و یا دچار اضافه‌وزن خواهید شد.
چاقی و یک دنیا مشکل همه می دانیم که کم کردن وزن برای بدن مفید است اما چه قدر؟ کافی است ۳ تا ۵ کیلوگرم کم کنید تا تاثیر آن را بر سلامت خود ببینید. به بیان دیگر کاهش ۱۰ درصد وزن کل بدن وضعیت جسمی شما را بهبود می بخشد.
صید شب چراغی، زنگ خطری برای صیادان هرمزگانی صید شب‌چراغی یکی از انواع صید غیر اصولی است که صیادان غیر قانونی طی دو سال اخیر در هرمزگان بسیار از آن استفاده می کنند.صیدی که زیست گاه آبزیان در خلیج فارس را به خطر انداخته است.
فست فودها و اختلال در سوخت و ساز بدن پایگاه خبری لقمه: پیر، جوان، کودک، چاق، لاغر، عادی، در هر شرایطی که هستید باید از خطرهای هر روز و هر شب رفتن به همبرگر فروشی و پیتزا فروشی آگاه باشید و سعی کنید دفعات این برنامه‌ها را به حداقل برسانید. اما اگر چاق هستید، به دانسته‌هایتان این را هم اضافه کنید، خطر فست فودها، علاوه بر چاق کردن افراد و افزایش خطر بیماری‌های قلبی، اختلال در سوخت و ساز بدن است که به ویژه در افراد چاق بیشتر است. یعنی آدم هایی که چاق هستند، بیشتر از افراد لاغر، از این غذاها آسیب می بینند.