نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پوست کیوی و باید و نبایدهای مصرف آن بهتر است پوست میوه به دلیل استفاده از حشره‌کش‌ها د...

  سنجد و خواص آن؛ درمان‌گر آرتروز گوشتش گوشت می آورد، استخوانش استخوان می رویاند و پ...

  سالمندان چه میزان موادمعدنی نیاز دارند؟ پایگاه خبری لقمه: مواد معدنی یا املاح برای عملکرد ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کاهش وزن موفق با 10 نکته ساده شما در کم کردن وزن شکست نخواهید خورد مگر اینکه احساس ناکامی کنید.
تغذیه مناسب مقابله با آنفولانزا پایگاه خبری لقمه: در حال حاضر بیشترین و موثرترین راه مقابله با آنفلوآنزا تزریق واکسن است ولی در کنار آن، مصرف پروتئین‌های کافی و ویتامین‌ها و به‌ویژه آنتی‌اکسیدان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. برای تقویت سیستم ایمنی بدن مصرف آنتی‌اکسیدان‌ها از قبیل پیش‌ساز ویتامین A، کاروتنوئیدها، ویتامین C و املاحی چون سیلینیوم و روی در بازسازی سلول‌ها نقش اساسی دارند.
میوه‌هایی که قرآن کریم به آنها اشاره کرده در نوع خود بی‌نظیر است رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص فلسفه حیات نباتی و گیاهی قرآن کریم، ابراز داشت انجیر و زیتون سردسته گیاهانی هستند که در قرآن عنوان شده‌اند گویی هر کدام از گیاهان و میوه‌های قرآنی، کلیدی در درمان بسیاری از بیماری‌ها به شمار می‌روند.
استفاده از آنتی بیوتیک در دوغ صحت ندارد یک متخصص تغذیه و متابولیسم انرژی و پروتئین با رد استفاده از آنتی بیوتیک در دوغ برای افزایش ماندگاری، امکان استفاده از "ناتامایسین" به عنوان یک ماده ضدکپک ممنوعه در محصولاتی مثل دوغ را ممکن دانست و از امکان قاچاق آب میوه های حاوی مواد نگهدارنده ممنوعه و فروش آن در بازارچه های مرزی خبر داد.