نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  باید و نبایدهای غذاهای کنسروی به غذاهای آماده به چشم غذاهای رستورانی نگاه کنیم و...

  بهترین دستورالعملِ پخت ماهی/ رابطه نوع طبخ ماهی و سلامت قلب مطالعات جدیدی که در مورد تأثیر مصرف ماهی صورت گرفت...

  تب کریمه کنگو را چطور ریشه‌کن کنیم/ فصل گرما زمان شیوع بیماری پایگاه خبری لقمه: با ورود به فصل گرما، شاهد بیماری...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آنچه باید در مورد رنگ میوه‌ها بدانید تنوع رنگی میوه‌ها و سبزی‌ها فقط برای لذت بردن از تماشای آنها نیست.به گفته محققان این رنگ‌ها به ما می‌گویند کدام رنگ از میوه‌ها و سبزیجات با کدام بیماری مقابله می‌کند و مصرف آنها احتمال ابتلا به کدام بیماری‌ها را در بدن به حداقل می رساند.
کارآفرینی با یک گیاه کدو شکل پایگاه خبری لقمه: «محمدرضا صابری» کارآفرین فعالی ست که تصمیم گرفت کشاورزی را به شیوه‌ای نوین به کار بگیرد و با تولید محصولات خاص در این زمینه فعالیت کند.
استفاده از آنتی بیوتیک در دوغ صحت ندارد یک متخصص تغذیه و متابولیسم انرژی و پروتئین با رد استفاده از آنتی بیوتیک در دوغ برای افزایش ماندگاری، امکان استفاده از "ناتامایسین" به عنوان یک ماده ضدکپک ممنوعه در محصولاتی مثل دوغ را ممکن دانست و از امکان قاچاق آب میوه های حاوی مواد نگهدارنده ممنوعه و فروش آن در بازارچه های مرزی خبر داد.
مستحبات و مکروهات غذا خوردن در این مقاله، برخی از مواردی که باید هنگام خوردن غذا رعایت شوند، اموری که ترک آنهاهنگام غذا خوردن شایسته است،حالاتی که غذا خوردن در آنها نکوهش شده،آدابی که رعایت آنها به هنگام غذا خوردن با دیگران ضروری است وآداب پایان غذا و برچیدن سفرهاز نظر احادیث و روایات اسلامی برشمرده شده است.