نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا "استرس" باعث گرسنگی شما می‌شود؟ شاید کنترل کامل استرس در زندگی های پردغدغه امروزی ...

  بیماران قلبی کله پاچه و سوسیس، کالباس نخورند یک متخصص تغذیه گفت: برای پیشگیری از بیماری‌های قلب...

  نوشیدن چای جوشیده ممنوع! مصرف شیر همراه با چای موجب می شود اگزالات چای با ک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نقش تغذیه در میگرن و کنترل آن بیماری میگرن که 15 تا 20 درصد از مردان و 25 تا 30 درصد از زنان از آن رنج می‌برند، با سردرد شدید و عمیق، نبض دار‌ و اغلب دردهای تکرار شونده و حساسیت به نور بروز پیدا می‌کند. درد شدید معمولا از صبح زود شروع می‌شود و ممکن است یک سمت سر را درگیر کند و همراه با استفراغ یا تهوع باشد. 10 درصد از مبتلایان به میگرن، دچار اختلالات چشمی، گیجی و ضعف بعد از حملات میگرن نیز می‌شوند.
آنچه درباره آرد سوخاری نمی دانستید هر وقت سر سفره نان باگت داریم، مادربزرگ می گوید: «خمیر وسطش رو دور نریزید!» و بعد از غذا هم آنها را جمع می کند و به آشپزخانه می برد ...
رفع غلظت خون با مصرف انار یک متخصص طب سنتی گفت: غلظت خون در رنگ و شفافیت پوست بسیار اهمیت دارد چرا که میزان غلظت خون در زیبایی و خوش رنگی چهره تاثیر گذار است و افزایش غلظت خون موجب تیره شدن پوست می‌شود و مصرف انار در کاهش غلظت خون تاثیر گذار است.
دلیل لاغری ناگهانی چیست؟ لاغری ناگهانی بی‌اهمیت نیست. اگر فردی ظرف چند ماه چندین کیلو وزن کم کند یعنی حداقل 5 درصد وزن بدن خود را بدون هیچ‌گونه رژیم و دلیل مشخصی از دست بدهید باید به پزشک مراجعه کند تا وضعیتش مورد بررسی قرار گیرد.