نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  راه‌حل‌های خوراکی برای تسکین سردرد بسیاری از مردم هنگام مواجهه با سردرد به مصرف انواع...

  با ذرت به جنگ با کم خونی بروید متخصصان تغذیه می‌گویند ذرت به دلیل اینکه غنی از ری...

  چرا خانم‌ها دوغ نخورند؟! مطالعات جدید دانشمندان نشان می‌دهد لبنیاتی مانند م...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

توصیه‌هایی برای هضم بهتر غذا تند تند غذا خوردن به مشکلات گوارشی ختم خواهد شد. آرام غذا خوردن باعث می‌شود کار دستگاه گوارش کمتر شود و در عین حال احتمال گرفتگی عضلات معده نیز کاهش می‌یابد.
خوراكی‌های بدون كالری اغلب رژیم‌های لاغری توجه ویژه‌ای به میزان كالری مصرفی فرد دارد. مواد غذایی كه در این شماره برایتان گردآوری كرده‌ایم دارای كالری بسیار كمی هستند و جالب اینجاست كه همین كالری بسیار كم در حین مصرف در بدن ـ زمانی كه مشغول گاز زدن، جویدن و هضم غذا هستید ـ به صفر می‌رسد.
قبل از مصرف سبزیجات بخوانید مقاومت ویتامین‌ها و املاح مختلف موجود در سبزی‌ها در برابر عوامل مخرب مانند حرارت، نور و اکسیداسیون با یکدیگر متفاوت است.دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: خرد کردن زیاد سبزیجات و در معرض هوا قرار دادن آن‌ها باعث از بین رفتن ویتامین‌های موجود در سبزیجات می‌شود.
آیا رژیم سیب و تخم‌مرغ لاغر می‌کند؟ رژیم غذایی «سیب» و کاهش 4 کیلوگرم وزن در 5 روز، رژیم لیمو و شکست دادن سرطان در 30 روز، با رژیم قارچ در هر 10 روز 3 کیلو لاغر شوید، رژیم تخم‌مرغ و عسل، رژیم قهوه، رژیم چای و خرما و .... این اسامی را بارها و بارها از زبان دوستان می‌شنویم یا در اینترنت می‌خوانیم.