نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رژیم خیلی کم‌چـرب هم عارضه دارد! متاسفانه بسیاری از افراد در جامعه تنها چربی رژیمی ...

  حرارت،خواص ماهی را کم نمی‌کند؟ ماهی جزو خوراکی‌‌هایی است که برای مصرف، حتما به پخ...

  اینفوگرافیک | مصرف مواد غذایی مهم بعد از ۴۰ سالگی پایگاه خبری لقمه: راه‌هایی وجود دارند که می‌توانید...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه سریع و سالم چاق شویم؟ بعضی از افراد مادرزادی لاغر بدنیا می آیند و یا لاغر بوده و نمی دانند، چگونه چاق شوند. هرچند اکثر افراد بدنبال لاغری هستند، اما خیلی ها هم چاق شدن برایشان آرزو است. بعضی ها برای شرکت در تیم های ورزشی و یا ماندن در تیم نیاز به چاق شدن دارند. بعضی دیگر احساس می کنند که با چاق شدن زیباتر و سالم تر بنظر می رسند. بدون توجه به دلیل شما برای چاقی، چگونگی چاق شدن بدون اینکه بسلامتی شما آسیبی برسد، در مقاله امروز راستینه بررسی شده است.
درمان بیماری شیزوفرنی با رژیم غذایی غنی از چربی پایگاه خبری لقمه: طبق یک تحقیق جدید، رژیم غذایی غنی از چربی و دارای مقادیر پایین کربوهیدرات که معمولاً مناسب ورزشکاران بدنسازی است، در درمان بیماری شیزوفرنی موثر است.
توصیه های اساسی برای صاف کردن چاقی موضعی اساس یک رژیم غذایی صاف کننده ی شکم، یک الگوی غذایی متناسب که میزان انرژی آن محدود شده است، می باشد.
خوراک های معروف هر شهر برای سفرهای شما سفر رفتن و تفریح و استراحت همیشه برای ما با یک حس خوب به اسم خوردن همراه بوده است. لذت خوردن غذاهای خوشمزه و جدید در شهرهای مختلف و در غذاخوری های سنتی یا بازارهای محلی یک شهر همیشه برای ما به یادماندنی و خاطره انگیز است. استفاده از خوراک های سنتی یک شهر می تواند شادی سفر ما را چند برابر کند.