نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین میوه برای لاغری را بشناسید انگور بهترین میوه برای کسانی است که می‌خواهند وزن ...

  بادام زمینی احتمال ابتلا به دیابت را کاهش می دهد آیا می‌د‌انید‌ که خورد‌ن باد‌ام‌زمینی به مقد‌ار ۵ ...

  نوشیدن 6 فنجان قهوه در روز خطر ابتلا به سرطان رحم را کاهش می‌دهد متخصصان علوم پزشکی دانشگاه هاروارد در یک آزمایش جد...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا ناگهان لاغر می شویم لاغری ناگهانی بی‌اهمیت نیست. اگر فردی ظرف چند ماه چندین کیلو وزن کم کند یعنی حداقل 5 درصد وزن بدن خود را بدون هیچ‌گونه رژیم و دلیل مشخصی از دست بدهید باید به پزشک مراجعه کند تا وضعیتش مورد بررسی قرار گیرد.
گوشت کبابی خوشمزه است اما... واقعیت این است كه اكثریت مردم جامعه از اینكه شیوه پخت غذای آنها روی ارزش و سلامت غذایی كه پخته‌اند تاثیر مستقیم و بسیار مهمی دارد، ناآگاهند.
آیا خوردن میوه چربی خون را بالا می برد؟ درباره میوه‌ها پرسش‌های زیادی پرسیده می‌شود این‌که میوه و سبزی را چه زمانی از روز بخوریم که بیشترین نفع را از ویتامین‌ها و املاح معدنی آن ببریم؟ آیا هرچه بیشتر میوه بخوریم مواد مغذی بیشتری جذب بدنمان می‌شود؟ این‌که می‌گویند زیاده‌روی در مصرف میوه‌ها باعث افزایش تری‌گلیسیرید خون می‌شود صحت دارد؟ آیا می‌شود میوه و سبزی را جایگزین وعده شام کرد؟ چرا می‌گویند میوه را زود قاچ نکنید؟
چاقی شما چه مدلی است؟ گلابی یا موزی؟ دانش و اطلاعات کافی درباره بدنمان، این امکان را به ما می دهد که با بدنمان درست رفتار کنیم و انتظار درست و بجایی از، آن داشته باشیم. راستی می دانید چاقی چند نوع دارد؟