نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بیماران برای مصرف محصولات پروبیوتیک با پزشک مشورت کنند یک متخصص تغذیه گفت: محصولات حاوی پروبیوتیک ممنوعیت...

  درباره حساسیت غذایی كودكان چه می‌دانید لقمه: حدود شش درصد كودكان در سه سال ابتدایی زندگی ...

  چگونه روغن زیتون طبیعی را از غیرطبیعی تشخیص دهیم؟ رییس مرکز تحقیقات زیتون کشور گفت: روغن زیتون خوب ب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

فواید شگفت انگیز خرما برای سلامتی خرما به این دلیل که سرشار از فیبرهای طبیعی و بسیار غنی از ویتامین‌ها و موادمعدنی است، فواید بیشماری برای سلامتی دارد. این محصولات طبیعی حاوی روغن، کلسیم، سولفور، آهن، پتاسیم، فسفر، منگنز، مس و منیزیم هستند که همه برای سلامتی بسیار مفیدند. گفته می‌شود که مصرف یک خرما در روز برای داشتن یک رژیم‌غذایی متعادل لازم است. خرما به مقابله با یبوست، اختلالات روده، افزایش وزن، مشکلات قلبی، ضعف جنسی، اسهال و سرطان شکم کمک می‌کند.
فندق؛ خوشمزه و مغذی و بسیار پرانرژی این میوه‌ی خوشمزه حاوی مواد معدنی و عناصری مانند کلسیم، فسفر، پتاسیم، منگنز، مس، سلنیوم، روی، آهن و منیزیم می‌باشد و از ویتامین‌های خانواده‌ی ب (B۱ ،B۲ ،B۳ ،B۵ ،B۶) و ویتامین C ،E و K نیز بی‌بهره نیست.
10 علت پنهان چاقی را بشناسید اگر افزایش وزن شما ناشی از تجمع مایع در بدن بود، نگران نباشید زیرا این افزایش وزن دائمی نیست.
یلدا، دانش كیهانی نیاكان ماست حضور هندوانه و سرخی میان آن شاید بی‌ارتباط با خورشید و شب میلاد او و سرخی خورشید نباشد. به‌طور كلی در شب یلدا میوه‌هایی خورده می‌شود كه نمادی از خورشید است مثل انار، هندوانه، سیب سرخ و لیموی زرد.