نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا كمبود خواب عاملی برای چاقی است؟ كارشناسان بهداشتی در كانادا تاكید كردند بر اساس شو...

  راهکارهای تغذیه ای کنترل چربی خون پایگاه خبری لقمه: حمید حاجی فرجی ضمن تشریح دلایل ا...

  مضرات غذاهای چرب و شور برای دانش‌آموزان مصرف میان وعده و غذاهای شور بین دانش آموزان نه تنه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مواد غذایی کلیدی برای سلامت ریه ها سلول‌های ریه مدام با آلاینده‌ها و سمومی که تنفس می‌شوند در معرض آسیب قرار دارند، اگر مواد مغذی که می‌توانند این سموم را خنثی و دفع کنند به موقع در دسترس سلول‌های ریه نباشند ریه‌ها به تدریج دچار آسیب جدی می‌‌شوند.
این 10 نوع خوراکی شما را از رفتن به دندان پزشک بی نیاز می کنند پایگاه خبری لقمه: مسواک زدن و نخ دادن کشیدن؛ دو راهکار مرسوم برای محافظت از دندان ها هستند؛ اما فکر می کنید استفاده از همین دو شیوه به تنهایی می تواند سلامت دندان های ما را تضمین کند؟ روشن است که پاسخ چنین سؤالی منفی است، برای داشتن دندان هایی سفید و سالم که لبخندی زیبا را به ما هدیه می دهند باید تغییراتی در سبک زندگی و به خصوص رژیم غذایی ایجاد کرد. بنابراین، اگر می خواهید مخارج سرسام آور دندان پزشکی را تجربه نکنید و به صورتی طبیعی دندان هایی سالم داشته باشید، گزارش ما را دنبال کنید تا با خوراکی هایی که تأثیری بی نظیر در حفظ سلامت دندان دارند آشنا شوید.
آرامش در خواب با این دمنوش‌ها یک متخصص طب سنتی با اشاره به اینکه بهترین زمان خواب قبل از نیمه شب است اعلام کرد: مصرف برخی دمنوش‌ها و نوشیدنی‌ها باعث کاهش استرس و فکر و خیال شده و مصرف آنها قبل از خواب،آرامبخش است.
آشنایی با خواص میوه کاکتوس چند سالی است میوه‌های عجیب و غریبی به کشورمان راه یافته است. میوه‌هایی با اشکال و طعم‌های متفاوت که هر ذائقه‌ای را با طعم منحصر به فردش مجذوب می‌کند. یکی از این عجایب دنیای زمینی میوه کاکتوس است. در ایران به آن گلابی خاردار یا انجیر کاکتوس گفته می‌شود.