نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  قطره آهن باعث پوسیدگی دندان‌ها نمی‌شود ترکیبات قطره آهن کودکان به‌گونه‌ای‌ است که هنگام ب...

  8 توصیه تغذیه‌ای برای مردان سلامت مردان جامعه به اندازه سلامت كودكان و زنان جا...

  آشنایی با شایع‌ترین روش‌های انتقال هپاتیت C یک فوق تخصص گوارش و کبد، شایع‌ترین راه انتقال هپا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه آشپزی کنیم تا غذا چاقمان نکند! ازآنجایی که کنترل جذب کالری یکی ازمهمترین جنبه های برنامه کاهش وزن است وفرد نباید به دلیل طعم مطبوع غذا این مسئله را نادیده بگیرد . شما می توانید با محدود کردن کالری مصرفی ازغذاهای مطبوع لذت ببرید .
سفره و صندوق پایگاه خبری لقمه: شاید عنوان این تیتر در نگاه اول عجیب به نظر برسد و مخاطب با خود بگوید غذا چه ربطی با انتخابات به عنوان یک کنش سیاسی دارد؟!اما واقعیت این است غذا به عنوان نماد و مصداقی از بهبود اوضاع زندگی و به مثابه یک شاخص اقتصادی از اهمیت و جایگاه خاصی در برنامه های نامزدهای انتخاباتی برخوردار است و بخش عمده ای از فعالیت ها و وظایف یک رئیس جمهور به شکل مستقیم و غیر مستقیم با مساله غذا در ارتباط است.
پخت پیتزا در یک آشپزخانه کاملا آنلاین پایگاه خبری لقمه: ساختن یک اپلیکیشن پرطرفدار آرزوی بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای آی‌تی و استارت‌آپ است. دنیایی که این روزها می‌توان درآن پیتزای موردعلاقه‌تان را با چند کلیک خودتان درست کنید.
تغذیه های مقوی برای مغز دانش آموزان با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، باید به آمادگی مغز فرزندان خود برای کسب موفقیت در تمامی چالش‌های علمی و تحصیلی توجه ویژه‌ای داشته باشید.