نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  این افزودنی محبوب متهم به سرطان زایی است پایگاه خبری لقمه: گزارش‌ها حاکی از آن است که به زو...

  بایدها و نبایدهای تغذیه‌ای در ایام حج حج از واجبات الهی است که در تزکیه نفس و تعالی روح ...

  تصفیه یونهای آب برای قلب مضر است یک متخصص تغذیه گفت: ‌‌آبهایی که توسط تصفیه‌کننده‌ه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با اصول نگهداری مواد غذایی پایگاه خبری لقمه: آشنایی با اصول نگهداری مواد غذایی به از دست رفتن ویژگی های ارگانولپتیکی، ارزش تغذیه ای، ایمنی و بازار پسندی یا مطلوبیت مواد غذایی، فساد مواد غذایی گفته می شود که به سه دسته فساد شیمیایی، فیزیکی و بیولوژیکی طبقه بندی می گردد.
درمان آکنه با محلول‌های خوراکی تا به حال شده كه شب هنگام خواب ناگهان ببینید یك جوش زشت و چركی روی صورت‌تان خودنمایی می‌كند، در حالی كه فردا به یك مهمانی دعوت هستید یا می‌خواهید با فردی ملاقات كنید كه برایتان اهمیت زیادی دارد.
استخوان و پوست گاو و پاستیل های خوشمزه استخوان و پوست گاو ، ژلاتین می شود و بعد پاستیل و سووال های فراوان که آیا پاستیل ها برای استخوان و مفاصل خوب است و اصلا ارزش تغذیه ای دارد یا نه؟
در مورد میکروبی شدن معده چه می دانید؟ خوب جوید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن غذا، وعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه‌های کم و مکرر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر طول روز، عد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م مصرف وعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه سنگین قبل از خواب می‌تواند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر بهبود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ علائم این بیماران موثر باشد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. میوه و سبزیجات تازه و مواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ غذایی حاوی سلنیوم از قبیل مغزها و خصوصا باد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام هند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی، غذاهای د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریایی، گوشت مرغ، گوشت گوسفند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و جگر برای سلامت معد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه مفید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌باشند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.