نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بادام یکی از غذاهای آلرژی زا است یک متخصص ایمونولوژی و آلرژی اعلام کرد: آلرژی غذایی...

  چرا باید توت فرنگی بخوریم یکی از میوه های پرطرفدار بهاری توت فرنگی است که نه...

  نکات مهم در زمینه تنظیم رژیم غذایی مبتلایان به فنیل کتونوری پایگاه خبری لقمه: نکات مهم در زمینه تنظیم رژیم غذا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

گزارش تصویری اختصاصی از تور قطار گردشگری تهان_شمال (سوادکوه) پایگاه خبری لقمه: تور قطار گردشگری ساعت هفت روز جمعه 18 اسفند ماه، حرکت خود را از ایستگاه راه آهن تهران به سمت سوادکوه در استان مازندران آغاز کرد و بعد از عبور از گرمسار، بن کوه، کبوتر دره، سیمین دشت، زرین دشت، مهاباد، فیروزکوه، گدوک ، دوگل، ورسک و سرخ آباد وارد ایستگاه راه آهن سوادکوه شد.
معرفی نخستین نانوایی بشردوست در همدان پایگاه خبری لقمه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان نخستین نانوایی بشردوست استان را معرفی کرد.
حقایقی درباره غذاهای رستوران‌ها و سرآشپزها خیلی کیف دارد که رستوران بروید، غذا سفارش بدهید و با خیال راحت بنشینید تا بشقاب غذایتان را روی میز بگذارند. در واقع بدون زحمت و بدون اینکه بوی پیاز داغ بگیرید غذای مورد علاقه‌تان را نوش جان کنید و از آن لذت ببرید. البته این یک روی سکه است!
میوه های مردانه و زنانه تا به حال به این فکر کرده‌اید که میوه‌ها را می‌توان به دو گروه زن و مرد تقسیم کرد؟ همه ما می‌دانیم که تمام میوه‌ها و سبزیجات غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند و آنها را باید جزء ضروری و ثابت سفره خود قرار دهیم، اما جالب است بدانید که یکسری میوه‌ها برای خانم‌ها فواید بیشتری دارند تا آقایان و برعکس.