نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف نمک در پخت نان صدای وزارت بهداشت را هم درآورد/خطر ابتلا به دیابت با مصرف نمک زیاد پایگاه خبری لقمه: مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وز...

  مواد غذایی ضد فراموشی کدامند؟ خیلی‌ها به محض این‌ که نکته‌ای را فراموش یا وسایل‌...

  ویتامین K دوست دار استخوان پایگاه خبری لقمه: در حالی که کلسیم و ویتامین D اغل...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

وقتی در ایران‌ گریه‌ کردم روزگاری که ما در آن زندگی می‌کنیم، سرشار از تحرک و پویایی است. جهانی که روز به روز بیشتر به انواع فناوری‌ها و پیشرفت‌ها دست پیدا می‌کند و آدم‌ها را به آن وابسته. این جهان پرشور با همه دستاوردهایش موجی از بحران هویت را به دنبال داشته است.
شستشوی میوه‌ها چرا، چقدر، چگونه؟ از کودکی باید یاد گرفت که میوه‌ها هم می‌توانند به سادگی آلودگی و بیماری‌های مختلف را به بدن ما منتقل و بیمارمان کنند.
آشنایی با میان‌وعده‌های مناسب دانش آموزان میوه‌ها و سبزیجات تازه و خشک‌شده، آب‌میوه‌های طبیعی، آجیل‌ها و تخمه‌ها، ساندویچ‌های خانگی، شیر و ... از جمله میان‌وعده‌های مناسب برای دانش‌آموزان است.
نارنجی بخور، سبز نفس بکش این روزها که آسمان شهرهای بزرگ پر شده از آلاینده‌های مختلف و اطراف‌مان هم پر شده از افرادی که سیگار از دست‌شان نمی‌افتد، تنها کاری که ‌می‌توان کرد رعایت بهداشت زندگی است و تغذیه سالم تا ریه‌های‌مان از گزند این‌همه آسیب در امان باشد.