نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  این ویتامین قند خون را کاهش می‌هد پایگاه خبری لقمه:تحقیقات نشان می دهد مکمل ویتامین ...

  چگونه كودك خود را به خوردن سبزیجات تشویق كنیم؟ متخصصان تغذیه اطفال پیشنهاد می‌كنند كه اگر قصد دار...

  ویتامین ضروری برای سالمندان را بشناسید منابع گیاهی فاقد این ویتامین می باشند.

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بررسی وضعیت تغذیه ای دانشجویان ایران پایگاه خبری لقمه: مسئول گروه تغذیه بالینی وزارت بهداشت گفت:بررسی ها نشان می دهد بیش از 6 درصد از دانشجویان تمام روزهای هفته از نوشابه یا آبمیوه صنعتی استفاده می کنند، حدود 57 درصد نیز به ندرت از آن استفاده می کنند. همچنین حدود 5/12 درصد دانشجویان تمام روزهای هفته از شیرینی جات ، مصرف می کنند و حدود 6 درصد نیز اصلا شیرینی مصرف نمی کنند. این در حالی است که توصیه می شود مقدار مصرف انواع شیرینی باید به حداقل برسد.
راهنمای خرید عسل در خوانسار پایگاه خبری لقمه: عسل یکی از محبوب ترین مواد غذایی طبیعی در طول تاریخ است که نه تنها مصرف خوراکی که در پزشکی وصنعت هم کاربرد داشته است.
رمز و رازهای پرورش میوه و سبزیجات در خانه هنگامی که سبزی هایی که خود کاشته و پرورانده اید را برداشت می کنید برایتان طعم و مزه بسیار بهتری دارند.
دندان های تان را سمباده نزنید اصولا یک خمیردندان باید تا حدودی حاوی مواد ساینده باشد تا بتواند عملکرد مسواک را در تمیز کردن دندان ها بهبود بخشد. ولی مقدار بیش از حد مواد ساینده در خمیردندان ضدجرم، باعث سایش مینا و عاج دندان شده و فرد را با مشکلات متعددی روبرو می کند.