نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  6 راز خوراکی برای سرما نخوردن اگر تصور می‌کنید نمی‌شود زمستان را بدون سرماخوردگی...

  از سفره یک بار مصرف استفاده نکنید در صورت ریختن غذا در سفره حتما آن را به طور کامل ب...

  خواب راحت با شیرموز یک متخصص کودک، مقاومت کودک در رفتن به رختخواب را ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غذاها چطور باعث كاهش استرس می‌شوند؟ همه ما كم و بیش استرس داریم ولی چگونگی مقابله با آن در افراد مختلف، متفاوت است. مدیریت استرس می‌تواند یك ابزار قوی برای حفظ و ارتقای سلامت باشد. راهكار‌های مختلفی برای این كار وجود دارد كه یكی از آنها داشتن رژیم غذایی مناسب است.
فریدون مهربانی مالک ساندوچی مشهور به فری کثیف درگذشت/راز موفقیت فریدون پایگاه خبری لقمه: فریدون مهربانی مدیر 80 ساله ساندویچی فریدون معروف به فری کثیف عصر روز گذشته در گذشت.
همه چیز درباره داشتن لثه سالم و زیبا اگر بپرسید مهم‌ترین جزء یک لبخند زیبا چیست قطعا همه می‌گویند دندان سالم و زیبا. اما در کنار سلامت و زیبایی دندان‌ها، سلامت و فرم لثه‌ها نیز از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است در حدی که زیباترین دندان‌ها اگر با لثه‌ای بیمار و عفونی احاطه شوند نه‌تنها لبخند زیبایی نمی‌سازند بلکه به دلیل عفونت لثه یا تحلیل رفتن آن جلوه خود را نیز از دست داده و صاحب چنین دندان و لثه‌ای قطعا لبخند زیبایی نخواهد داشت.
اقدامات متنوعی که شهرداری در حمایت از رستوران‌داران می‌تواند انجام دهد پایگاه خبری لقمه: شهرداری تهران می‌تواند در حمایت از رستوران‌داران اقدامات متنوعی را انجام دهد. البته، برنامه‌ها و اقدامات وابسته به سیاست‌ها و اولویت‌های هر شهرداری خاصی هستند و ممکن است در هر شهر و شرایط متفاوت باشند.