نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چه چیزی باعث چاقی می شود؟ چرا بعضی افراد چاق و بعضی دیگر لاغر هستند؟ آیا چاق...

  لزوم مصرف ویتامین ها و املاح چیست

  رازهای فریز کردن صحیح مواد غذایی کنسرو کردن و ترشی کردن یکی از راه های نگهداری سبزی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چلغوز، نا سزا نیست! شاید نام چلغوز از نظر برخی افراد جامعه معنی و مفهوم خوبی نداشته باشد و عده‌ای آن را ناسزا بدانند، اما اشتباه نكنید. چلغوز فحش نیست! بلكه دانه‌ای آجیلی و سودمند است كه مغزآن شبیه به تخمه آفتابگردان بوده و طعمی مشابه بادام و پسته دارد.
یک متخصص طب سنتی: زیاد ترشی نخورید یک متخصص طب سنتی گفت: افراد کم‌خون باید از مصرف زیاد ترشی‌ها بپرهیزند چرا که ترشی‌ها خون سازی را کم می‌کنند، همچنین ترشی‌ها آسیب به معده, ضعف اعصاب و موجب بروز ایجاد بیماری‌های عصبی در دراز مدت و پیری زودرس می‌شود.
بستنی های مسموم کننده کدامند؟ از باقلوا، زرشک، لواشکی، میوه‌ای، شیری که از انواع بستنی‌های تازه‌وارد بازار هستند گرفت تا وانیلی، شکلاتی، سالار، مگنوم، گردویی، معجون، نانی، زعفرانی، سنتی و فالوده که قدیمی‌ترین بستنی‌ها هستند، همه و همه دوست‌داشتنی‌اند! اصلا کسی را در اطراف خود می‌شناسید که بستنی دوست نداشته باشد؟!
15 چربی سوز خوشمزه را بشناسید خوش‌اندام شدن نیاز به اراده و برنامه‌ریزی درست دارد. در این مقاله 15 ماده‌ی غذایی مفید را معرفی می‌کنیم که به چربی سوزی و خوش‌اندامی شما کمک زیادی می‌کنند.