نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بد‌ترین ظرف برای نگهداری ادویه‌جات اسانس‌ها به عنوان حلال ظروف پلاستیکی محسوب می‌شوند...

  ترفندهای عجیب و غریب برای كاهش وزن شاید شما برای اینکه وزنتان را کم کنید، دست به هر ک...

  چرا بچه‌ها از سبزیجات سبز بدشان می‌آید قیافه‌ی این طفل معصوم را ببینید با دیدن بروکلی چه ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کشاورزی و امنیت غذایی؛ اولویت مهم امنیت ملی شواهد نشان می‌دهند كه با توجه به قابلیت‌های تولیدی كشور در صورت تحقق الزاماتی چون توسعه روستایی، توسعه كشاورزی از جمله افزایش عملكرد محصولات در واحد سطح، افزایش بازده آب و خاك، كاهش ضایعات تولیدی، اصلاح الگوی تغذیه كشور امكان نیل به یك امنیت غذایی پایدار در سطح كلان وجود دارد.
اشتباهات جیمز باند در رژیم غذایی! یکی از پرطرفدارترین قهرمانان فیلم‌های سینمایی از 50 سال پیش تا کنون مامور ارشد اطلاعاتی یعنی «جیمز باند» است. باند برای انجام هر کدام از عملیات‌های خود نیاز به انرژی زیادی داشت، به همین دلیل رژیم غذایی او بسیار پرانرژی و سرشار از پروتئین و کربوهیدرات بود. در حقیقت شخصی مانند باند تقریبا به اندازه یک افسر نیروی زمینی ارتش انرژی مصرف می‌کرد که میزان آن در حدود 6 هزار کالری در روزمحاسبه شده است.
برای لاغری بیش از حد چه بخوریم؟ لاغر و استخوانی هستید؟ خسته‌اید از بس به دنبال لباس‌هایی گشته‌اید که کمی چاق‌تر نشان‌تان بدهند؟ لباس‌هایی که دوست دارید، در تن‌تان زار می‌زنند؟ به انواع و اقسام توصیه‌های چاقی که هر کدام از اقوام و فامیل تجویز کرده‌اند، عمل کرده‌اید اما بی‌فایده بوده؟
کابوس قارچ‌های سمی از کرمانشاه تا تهران پایگاه خبری لقمه: به نظر می رسد مردم از وجود قارچ های سمی اطلاع چندانی ندارند و اقدام و اطلاع رسانی به موقع دستگاه ها و نهادهای ذیربط می توانست از بروز بحران مسمومیت با اینگونه قارچ‌ها پیشگیری کند.